Wat een pech, lagers weg
-
- Quadrider
Verhitten en het verhaal van het vriezen is idd dè methode.
Ik heb het vanmiddag niet durven posten,want je moet wel weten wat je doet natuurlijk. Wacht maar op Kenny dacht ik.
Heb wel eens `n behuizing in kokend water gelegd enwerkte ook perfect.
Het lager zit ook zo vast doordat de hitte van de speling er voor gezorgd heeft dat na afkoeling de behuizing vast op het lager gekrompen is.
Eruit slaan is zèèr uit den boze,materiaal is meestal gèèn 100 % aluminium maar mabeable oftewel allerei legeringen wat meestal niet te lassen is ,gaat bruisen.Haarscheur èn dag behuizing.
succes Teun, Jan
Ik heb het vanmiddag niet durven posten,want je moet wel weten wat je doet natuurlijk. Wacht maar op Kenny dacht ik.
Heb wel eens `n behuizing in kokend water gelegd enwerkte ook perfect.
Het lager zit ook zo vast doordat de hitte van de speling er voor gezorgd heeft dat na afkoeling de behuizing vast op het lager gekrompen is.
Eruit slaan is zèèr uit den boze,materiaal is meestal gèèn 100 % aluminium maar mabeable oftewel allerei legeringen wat meestal niet te lassen is ,gaat bruisen.Haarscheur èn dag behuizing.
succes Teun, Jan
Driving a YAMAHA KODIAK 4x4 autom.
Rijd Quad,of blijf bij je schat !
-
- Quadrider
Voor dat vet verhaal,mss koper slip,srry hoor maar ik ken geen andere naam daarvoor.(wij noemde het altijd cobaslip )
Het smeert en is bestand tegen zèèr hoge temperaturen.
Het zorgt ook voor `n makkelijke demontage van onderdelen die aan hitte onderhevig staan.
Zelf gebruik ik het regelmatig.
Jan
Het smeert en is bestand tegen zèèr hoge temperaturen.
Het zorgt ook voor `n makkelijke demontage van onderdelen die aan hitte onderhevig staan.
Zelf gebruik ik het regelmatig.
Jan
Driving a YAMAHA KODIAK 4x4 autom.
Uhm had eerder moeten lezen....zijn ermee aan de slag geweest, enorm geramd op het ding maar geen beweging in te krijgen (kwamen er later dus achter dat het gedeelte waar de spacer zit lager is en dat we daar dus tegen aan het rammen waren, lekker beschadigd nu)
De lagers zijn nu in 1000 stukjes maar nog steeds niet helemaal eruit.
Hebben ook brander erop gehad maar wil niet echt helpen.
Ik zal m eens in kokend water ofzo gooien, maar denk dat die truuk nu niet meer werkt omdat de lagers kapot zijn....ofwel?
Nieuwe lagers zijn nergens op voorraad, wordt dus weekend niet quadten.
Just my luck. (krijg ze woensdag, lagers (SKF) waren volgens die vent 28,44 per stuk ex btw, valt dus nog mee, laat jullie wel uiteindelijke kosten even weten)
O en die lagers waren dus NO WAY nieuw, de hele zooi zat vastgeroest in de carrier, lijkt me erg knappe prestatie na 1 maand asfalt rijden.
De lagers zijn nu in 1000 stukjes maar nog steeds niet helemaal eruit.
Hebben ook brander erop gehad maar wil niet echt helpen.
Ik zal m eens in kokend water ofzo gooien, maar denk dat die truuk nu niet meer werkt omdat de lagers kapot zijn....ofwel?
Nieuwe lagers zijn nergens op voorraad, wordt dus weekend niet quadten.
Just my luck. (krijg ze woensdag, lagers (SKF) waren volgens die vent 28,44 per stuk ex btw, valt dus nog mee, laat jullie wel uiteindelijke kosten even weten)
O en die lagers waren dus NO WAY nieuw, de hele zooi zat vastgeroest in de carrier, lijkt me erg knappe prestatie na 1 maand asfalt rijden.
Bekijk het van de zonnige kant Teun: je bent niet de enigste die even niet kan rijden (TORS). Gedeelde smart is halve smart.
Heeft degene waar je je EX van kocht tegen je gezegd dat hij er nieuwe in heeft gezet? Als dat het geval is zou ik even contact met hem opnemen. Misschien wil hij wel (mee)betalen.
Heeft degene waar je je EX van kocht tegen je gezegd dat hij er nieuwe in heeft gezet? Als dat het geval is zou ik even contact met hem opnemen. Misschien wil hij wel (mee)betalen.
It's ok to NOT like Banshees. I never liked the kids who beat me up either.
B@ckbone, ik zal morgen nog eens proberen de lagers van vertrek te overtuigen moet wel lukken.
Als je wilt kan ik de precieze prijs van de lagers aan je doorgeven als ik ze heb (woensdag ofzo) anders mag je ook even bellen naar:
Brouns Machineparts (ofzoiets )
089 564163
te Maaseik
Het nummer van de lagers waarna je moet informeren is: 61908
Hij gaf mij de prijs 28,44 ex btw per lager.
De dichtingen moet je apart bestellen, de maten daarvan zijn:
52x62x7
Ik zal zowieso het resultaat posten, dus wat lagers+dichtingen mij gekost hebben als ik ze binnen heb.
Als je wilt kan ik de precieze prijs van de lagers aan je doorgeven als ik ze heb (woensdag ofzo) anders mag je ook even bellen naar:
Brouns Machineparts (ofzoiets )
089 564163
te Maaseik
Het nummer van de lagers waarna je moet informeren is: 61908
Hij gaf mij de prijs 28,44 ex btw per lager.
De dichtingen moet je apart bestellen, de maten daarvan zijn:
52x62x7
Ik zal zowieso het resultaat posten, dus wat lagers+dichtingen mij gekost hebben als ik ze binnen heb.