panne met de kawa
-
- Toeschouwer
- Berichten: 34
- Lid geworden op: wo 24 aug, 2005 19:04
panne met de kawa
vanavond kwam ik terug van mijn werk.. toen ik op mijn oprit reed kwamen er een paar steekvlammen uit mijn dempers gevolgd door vééél rook
toen viel hij stil.. denk ook dat hij oververhit was
ik weet dus langs geen kanten wat er gaande is ..
en had voor zondag al een ritje gepland..
weet er iemand wat er het probleem is?? [/b]
toen viel hij stil.. denk ook dat hij oververhit was
ik weet dus langs geen kanten wat er gaande is ..
en had voor zondag al een ritje gepland..
weet er iemand wat er het probleem is?? [/b]
-
- Toeschouwer
- Berichten: 34
- Lid geworden op: wo 24 aug, 2005 19:04
hey,driver fre schreef:hij start nog maar komt verschrikkelijk veel rook uit.. en ruikt naar nafte of olie
misschien last van een onvolledige verbranding?
greez
Toegevoegd na 42 seconden:
hey,driver fre schreef:hij start nog maar komt verschrikkelijk veel rook uit.. en ruikt naar nafte of olie
misschien last van een onvolledige verbranding? of dat er olie bij in zit?
greez
he,JohnBeton schreef:welke kleur is de rook ?
Zit je uitlaat nog goed vast en zit er nergens een scheurtje in de uitlaat of eventueel aan de inlaat aan het spruitstuk.
Is je koelwaterniveau nog hetzelfde ? Misschien koppakking opgeblazen of zo.
ik had bij mijn blaster ook dat de koppakking kapot was maar daardoor kwam er niet meer rook uit de uitlaat.
Hij begon alleen te ploffen op de plek waar de koppakking kapot was
-
- Quad Expert
- Berichten: 2209
- Lid geworden op: zo 15 feb, 2004 23:20
- Locatie: ternat
- Contacteer:
Scratch schreef:he,JohnBeton schreef:welke kleur is de rook ?
Zit je uitlaat nog goed vast en zit er nergens een scheurtje in de uitlaat of eventueel aan de inlaat aan het spruitstuk.
Is je koelwaterniveau nog hetzelfde ? Misschien koppakking opgeblazen of zo.
ik had bij mijn blaster ook dat de koppakking kapot was maar daardoor kwam er niet meer rook uit de uitlaat.
Hij begon alleen te ploffen op de plek waar de koppakking kapot was
een lekke koppakking bij een blaster mag je niet gaan vergelijken met die van een watergekoelde viertakt... da zijn appelen en bananen. bij een 2takt gaat de lucht buiten, bij een watergekoelde viertakt bestaat de kans dat er water in de cilinder komt of dat hij de lucht (of beter gasmengsel) in zen koelwater duwt, is dus iets heel anders dan bij jouw luchtgekoelde 2takt.
greetz
oke, bedankt voor je correctie..Robby schreef:Scratch schreef:he,JohnBeton schreef:welke kleur is de rook ?
Zit je uitlaat nog goed vast en zit er nergens een scheurtje in de uitlaat of eventueel aan de inlaat aan het spruitstuk.
Is je koelwaterniveau nog hetzelfde ? Misschien koppakking opgeblazen of zo.
ik had bij mijn blaster ook dat de koppakking kapot was maar daardoor kwam er niet meer rook uit de uitlaat.
Hij begon alleen te ploffen op de plek waar de koppakking kapot was
een lekke koppakking bij een blaster mag je niet gaan vergelijken met die van een watergekoelde viertakt... da zijn appelen en bananen. bij een 2takt gaat de lucht buiten, bij een watergekoelde viertakt bestaat de kans dat er water in de cilinder komt of dat hij de lucht (of beter gasmengsel) in zen koelwater duwt, is dus iets heel anders dan bij jouw luchtgekoelde 2takt.
greetz
greetz
-
- Toeschouwer
- Berichten: 34
- Lid geworden op: wo 24 aug, 2005 19:04