Had zo iets verwachtFré schreef:
Zie service manual

Had zo iets verwachtFré schreef:
Zie service manual
Dop waar je kijkt naar het peil eruit halen en quad ondersteboven houdenWå®®iør schreef:Dom vraagje: hoe ververs je de olie het best? En hoe krijg ik die oude olie eruit?
Heb na een 10uur voor het eerst ververst.Fré schreef:let wel: na het roderen moet je ook je olie vervangen.
Dus al diegene die onlangs een nieuwe quad gekocht hebben (bv Teunie) en je hebt nog geen vidange gedaan doe dat dan maar heel binnenkort.
ik doe het nu zoals Nikolas: na een tank of 15 of als m'n olie begint te verkleuren. M'n olie is al 1 keer ververst (+ nieuwe filter uiteraard) na het roderen, en ik ga het binnekort weer doen.
Je laat hem best even draaien voor je de olie aflaat,dan ben je zeker dat je alles meehebt. Wel zien dat je je handen niet verbrandWå®®iør schreef:Oei, ik heb dat nog geen ene keer gedaan, en ik rij al meer dan 2 maand met dezelfde olie.
Dom vraagje: hoe ververs je de olie het best? En hoe krijg ik die oude olie eruit?
Dit snap ik effe nietBartie schreef:
Je gaat ook best een nieuwe dichting halen voor op de bout waarmee je je olie hebt afgelaten.
Ah, okay, morgen zal ik olie gaan halen, best Halfsynthetisch zeker?Teunie schreef:Zit soms zo'n keerring rond de bout die onder uit t blok steekt deze best vervangen, maar denk dat ie wel een paar keer gerecycled kan worden hoor
Ik zou ook voor half synthetische gaan.Wå®®iør schreef:Ah, okay, morgen zal ik olie gaan halen, best Halfsynthetisch zeker?Teunie schreef:Zit soms zo'n keerring rond de bout die onder uit t blok steekt deze best vervangen, maar denk dat ie wel een paar keer gerecycled kan worden hoor
Wat is de afkorting/benaming van die toevoeging? Of staat het er gewoon op als anti-frictie?No Limit Grizzly schreef:Ik wil dat fabeltje even uit de wereld helpen, vol synth. is niet slecht voor de koppeling, ik rij er al altijd mee.
Wat wel niet mag is olie met anti-frictie toevoeging. Dit maakt koppeling kappot.