727 cc kit voor 660
727 cc kit voor 660
hallo,klein vraagsken
waar kan je dit verkrijgen en welke aanpassingen zijn nog nodig voor dit te verwezenlijken
mvg kim
waar kan je dit verkrijgen en welke aanpassingen zijn nog nodig voor dit te verwezenlijken
mvg kim
Die 727 zijn er alleen voor de 700 volgens mij..
http://www.maxpower-engines.com/big-bor ... tealth.htm
http://www.maxpower-engines.com/big-bor ... tealth.htm
Er is dus wel een 720 voor de 660YFZ 686 686cc Stealth Performance Upgrade Kit for Yamaha 660 Raptor / Rhino / Grizzly's
YFZ 720 720cc Stealth Performance Upgrade Kit for Yamaha 660 Raptor models
YFZ 727 727cc Stealth Performance Upgrade Kit for all Raptor 700 models
-
Blaster-boy
- Quadracer

- Berichten: 1276
- Lid geworden op: ma 04 apr, 2005 09:34
- Locatie: Bree-Tongerlo
727 bestaat ook voor raptor 660 normaal gezien .. www.trinityracing.com
edit : ze hebben daar ook al een 780 voor op een 660
edit : ze hebben daar ook al een 780 voor op een 660
Laatst gewijzigd door Blaster-boy op za 19 jan, 2008 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Berichten: 2307
- Lid geworden op: za 19 aug, 2006 17:22
- Locatie: Aalst
- Contacteer:
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Contacteer eens "john trekels" hier van het forum, die heeft zo'n kit. Is behoorlijk wat werk aan de carters ook om dit te kunnen monteren. Niet voor eerste de beste en zeker niet voor modderrijders. Temperatuur moet heel goed in gaten gehouden worden. Oversize radiator zeker aan te raden.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Mogelijke opties voor het 660 blok:
686cc doormiddel van een 102mm boring. Kan met standaard cilinder, relatief betrouwbaar. Voor alles groter dan 102mm, zul je de cilinder moeten laten verbussen.
718cc doormiddel van een 102mm boring en een +4mm stroker crank. Standaard cilinder en bijvoorbeeld een hotrods +4mm krukas. Bij deze krukassen wordt de 2mm meer hoogte compenseert door een 2mm lagere zuiger (offset zuigerpen) Betrouwbaarheid van een slag 88 is niet vrij hoog, wanneer er ook nog eens serieus getuned gaat worden.
Er zijn nog veel meer motor concepten en nagenoeg allemaal wel uitgeprobeerd, danwel in NL of de USA zoals +2mm slag, 105mm boring, 105mm boring met +4mm slag met langere drijfstang en ophogen van de cilinder etc etc.
Het gaat er dus maar net om waarvoor je je quad wilt gebruiken. Wil je echt serieus vermogen en koppel met een slag 88 krukas dan zul je aardig wat meer moeten aanpassen dan alleen een krukas en een zuigertje wisselen. Wat aardig wat geld kost. Tevens heb je met een getuned blok en slag 88mm heb je een blok dat behoorlijk onderhevig is aan slijtage.
[edit] zie net dat op de link een complete set te koop staat. Niet het meeste high level spul, maar op zich niet verkeerd als je weet hoe je ermee om moet gaan [edit]
Wil je eenvoudig en betrouwbaar veel pk's dan zou ik eerder voor het r1 blok gaan...
686cc doormiddel van een 102mm boring. Kan met standaard cilinder, relatief betrouwbaar. Voor alles groter dan 102mm, zul je de cilinder moeten laten verbussen.
718cc doormiddel van een 102mm boring en een +4mm stroker crank. Standaard cilinder en bijvoorbeeld een hotrods +4mm krukas. Bij deze krukassen wordt de 2mm meer hoogte compenseert door een 2mm lagere zuiger (offset zuigerpen) Betrouwbaarheid van een slag 88 is niet vrij hoog, wanneer er ook nog eens serieus getuned gaat worden.
Er zijn nog veel meer motor concepten en nagenoeg allemaal wel uitgeprobeerd, danwel in NL of de USA zoals +2mm slag, 105mm boring, 105mm boring met +4mm slag met langere drijfstang en ophogen van de cilinder etc etc.
Het gaat er dus maar net om waarvoor je je quad wilt gebruiken. Wil je echt serieus vermogen en koppel met een slag 88 krukas dan zul je aardig wat meer moeten aanpassen dan alleen een krukas en een zuigertje wisselen. Wat aardig wat geld kost. Tevens heb je met een getuned blok en slag 88mm heb je een blok dat behoorlijk onderhevig is aan slijtage.
[edit] zie net dat op de link een complete set te koop staat. Niet het meeste high level spul, maar op zich niet verkeerd als je weet hoe je ermee om moet gaan [edit]
Wil je eenvoudig en betrouwbaar veel pk's dan zou ik eerder voor het r1 blok gaan...
1 cilinder rules


