yamaha 100cc

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
Scratch
Quadrunner
Quadrunner

yamaha 100cc

Bericht door Scratch »

hey allemaal,
een kammeraad van me wil ook een quad en we kwamen dit tegen:

http://link.marktplaats.nl/135356319

heeft er iemand ervaring met deze quad?
valt deze quad nog beetje te tunen, zo ja waarmee?

welke andere quad behalve de yamaha blaster kunnen jullie hem aanraden voor rond 1000 euro?

greetz
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Dat is geen Yamaha. Er bestaan geen goede quads voor 1000 euro.
Scratch
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Scratch »

Ralph schreef:Dat is geen Yamaha. Er bestaan geen goede quads voor 1000 euro.
hey,
ja het enigste wat ik nog heb kunnen vinden is een breeze. Maar het kan ja wel gewoon yamaha 100cc blok zijn?
greetz
coolboyke
Quadracer
Quadracer

Bericht door coolboyke »

nee is zeker geen yamaha , en een blok van yamaha zal het ook wel niet zijn , het kan achtergemaakt zijn , maar dan is het 10 keer slechter dan een yamaha blok...
zeker niet kopen , komen alleen maar brokken van :x

grtz :D
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer :p;), maar dan zonder sirene ;)
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Het is een nagemaakt blok van god mag weten wat (Minarelli?). Het frame is ook waarschijnlijk iets raar gekopieerds.
z400_racer
Quadracer
Quadracer

Bericht door z400_racer »

maat van me is vroeger ook goe int zak gezet zoo (rode chinees 110cc) me stickers enzoo van suzuki
die der weinig verstand van en da geloofd natuurlek,wat bleek dat het een chineesje was..
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
Scratch
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Scratch »

z400_racer schreef:maat van me is vroeger ook goe int zak gezet zoo (rode chinees 110cc) me stickers enzoo van suzuki
die der weinig verstand van en da geloofd natuurlek,wat bleek dat het een chineesje was..
hey,
bedankt voor jullie reacties :applaus:
ik had zelf ook al zo'n idee, maar omdat het een origineel minerelli 100cc 2 takt blok is dacht ik dat het misschien wel geen prut was.
Dan moet hij maar ff doorsparen voor een blaster, breeze of een kawasaki ksf...

iemand nog andere suggesties?

greetz
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

een yamaha is dit zeker en vast niet, verkoper mag dit niet in zen advertentie zetten,is een zwaar misdrijf. wat wel kan of is dat het een minarelli blokje is, zelfde blokje zoals een booster of eender andere mbk of yamaha scooter. deze blokjes worden ook gebruikt voor bevoorbeeld aeon, unilli en dergelijke. is geen slecht blok,maar er zijn gradaties in,hier bestaat ook namaak in!
greetz
Scratch
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Scratch »

Robby schreef:een yamaha is dit zeker en vast niet, verkoper mag dit niet in zen advertentie zetten,is een zwaar misdrijf. wat wel kan of is dat het een minarelli blokje is, zelfde blokje zoals een booster of eender andere mbk of yamaha scooter. deze blokjes worden ook gebruikt voor bevoorbeeld aeon, unilli en dergelijke. is geen slecht blok,maar er zijn gradaties in,hier bestaat ook namaak in!
greetz
hey,
nou vorig jaar heb ik die quad al eerder gezien op een belgische site. Maar verder ziet het quadje der wel redelijk uit voor ze'n prijs maar 100cc is ook niet zo heel snel om mee te crossen dus hij kan beter door sparen voor een blaster. Valt er met een viper 90cc nog een beetje te crossen en valt zo'n quad nog beete te tunen?

greetz
brumm
Easy Quadrider
Easy Quadrider

minarelli

Bericht door brumm »

Correctie Minarelli is eigendom van Yamaha. Zit er een origineel minarelli blok in dan heeft verkoper in feite gelijk. Maar dat betwijfel ik.

Verder zal er weinig problemen met het blok zijn denk ik. Alleen is voor 100cc slecht aan materiaal te komen.
Plaats reactie