yamaha 100cc
yamaha 100cc
hey allemaal,
een kammeraad van me wil ook een quad en we kwamen dit tegen:
http://link.marktplaats.nl/135356319
heeft er iemand ervaring met deze quad?
valt deze quad nog beetje te tunen, zo ja waarmee?
welke andere quad behalve de yamaha blaster kunnen jullie hem aanraden voor rond 1000 euro?
greetz
een kammeraad van me wil ook een quad en we kwamen dit tegen:
http://link.marktplaats.nl/135356319
heeft er iemand ervaring met deze quad?
valt deze quad nog beetje te tunen, zo ja waarmee?
welke andere quad behalve de yamaha blaster kunnen jullie hem aanraden voor rond 1000 euro?
greetz
-
- Quadracer
maat van me is vroeger ook goe int zak gezet zoo (rode chinees 110cc) me stickers enzoo van suzuki
die der weinig verstand van en da geloofd natuurlek,wat bleek dat het een chineesje was..
die der weinig verstand van en da geloofd natuurlek,wat bleek dat het een chineesje was..
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
hey,z400_racer schreef:maat van me is vroeger ook goe int zak gezet zoo (rode chinees 110cc) me stickers enzoo van suzuki
bedankt voor jullie reacties
ik had zelf ook al zo'n idee, maar omdat het een origineel minerelli 100cc 2 takt blok is dacht ik dat het misschien wel geen prut was.
Dan moet hij maar ff doorsparen voor een blaster, breeze of een kawasaki ksf...
iemand nog andere suggesties?
greetz
-
- Quad Expert
- Contacteer:
een yamaha is dit zeker en vast niet, verkoper mag dit niet in zen advertentie zetten,is een zwaar misdrijf. wat wel kan of is dat het een minarelli blokje is, zelfde blokje zoals een booster of eender andere mbk of yamaha scooter. deze blokjes worden ook gebruikt voor bevoorbeeld aeon, unilli en dergelijke. is geen slecht blok,maar er zijn gradaties in,hier bestaat ook namaak in!
greetz
greetz
hey,Robby schreef:een yamaha is dit zeker en vast niet, verkoper mag dit niet in zen advertentie zetten,is een zwaar misdrijf. wat wel kan of is dat het een minarelli blokje is, zelfde blokje zoals een booster of eender andere mbk of yamaha scooter. deze blokjes worden ook gebruikt voor bevoorbeeld aeon, unilli en dergelijke. is geen slecht blok,maar er zijn gradaties in,hier bestaat ook namaak in!
greetz
nou vorig jaar heb ik die quad al eerder gezien op een belgische site. Maar verder ziet het quadje der wel redelijk uit voor ze'n prijs maar 100cc is ook niet zo heel snel om mee te crossen dus hij kan beter door sparen voor een blaster. Valt er met een viper 90cc nog een beetje te crossen en valt zo'n quad nog beete te tunen?
greetz
minarelli
Correctie Minarelli is eigendom van Yamaha. Zit er een origineel minarelli blok in dan heeft verkoper in feite gelijk. Maar dat betwijfel ik.
Verder zal er weinig problemen met het blok zijn denk ik. Alleen is voor 100cc slecht aan materiaal te komen.
Verder zal er weinig problemen met het blok zijn denk ik. Alleen is voor 100cc slecht aan materiaal te komen.