Jetting Z/KFX zonder luchtfilterdeksel
Met de 155 dynojet verzuipt hij als je met de filterkap erop rondcrosst.
Met kap eraf loopt ie wel goed, weet niet of het beter is als stock, nog niet kunnen testen.
Moet ook nog plugchop doen.
Geluid is wel vet maar het klinkt net een beetje TE, met een powerlid zoals hans is eigenlijk beter.
Met kap eraf loopt ie wel goed, weet niet of het beter is als stock, nog niet kunnen testen.
Moet ook nog plugchop doen.
Geluid is wel vet maar het klinkt net een beetje TE, met een powerlid zoals hans is eigenlijk beter.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
- Rocky
- Quadrider
- Berichten: 446
- Lid geworden op: vr 24 okt, 2003 08:44
- Locatie: Halle-Booienhoven (Zoutleeuw)
- Contacteer:
Denk het ook. De mainjet heeft enkel invloed op Full Trottle. Voor die andere gebieden rijker te krijgen, moet je de naald verhogen. (clips verlagen)Teunie schreef:Ja inderdaad. Moet ik naald ook verplaatsen denk je?
<-Kawasaki Brute Force 750 4x4i Silver '06->
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rocky
- Quadrider
- Berichten: 446
- Lid geworden op: vr 24 okt, 2003 08:44
- Locatie: Halle-Booienhoven (Zoutleeuw)
- Contacteer:
ikFré schreef:Corpsie vanop z400central vertelde me dat je hem liever wat armer zet in mid-range.
Kheb daar wel mijn bedenkingen over, nog iemand?
<-Kawasaki Brute Force 750 4x4i Silver '06->
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb net nog eens uitgebreid getest, en hij trekt echt veel beter onderin de toeren.
Alles loopt ook een stuk soepeler als standaard, bovendien is het aanzuiggeluid echt vet als je gas geeft
Het valt me ook op dat het blok een STUK koeler is als voorheen, normaal voelde ik de warmte door mn broek heen onder het rijden, nu voel ik zelfs als ik mn hand dichtbij de motor hou nauwelijks warmte.
Ik zou iedere Z/KFX bezitter aanraden om, ook met dichte kap, toch op zn minst een sproeier van een (paar) maatjes groter erin te steken!!
Alles loopt ook een stuk soepeler als standaard, bovendien is het aanzuiggeluid echt vet als je gas geeft
Het valt me ook op dat het blok een STUK koeler is als voorheen, normaal voelde ik de warmte door mn broek heen onder het rijden, nu voel ik zelfs als ik mn hand dichtbij de motor hou nauwelijks warmte.
Ik zou iedere Z/KFX bezitter aanraden om, ook met dichte kap, toch op zn minst een sproeier van een (paar) maatjes groter erin te steken!!
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
- Rocky
- Quadrider
- Berichten: 446
- Lid geworden op: vr 24 okt, 2003 08:44
- Locatie: Halle-Booienhoven (Zoutleeuw)
- Contacteer:
Is ook normaal dat ie koeler is door het feit dat hij nu rijker staat. Extra mengsel geeft ook beter koeling. Verbruik zal ook wel iets hoger liggen.Teunie schreef:Heb net nog eens uitgebreid getest, en hij trekt echt veel beter onderin de toeren.
Alles loopt ook een stuk soepeler als standaard, bovendien is het aanzuiggeluid echt vet als je gas geeft
Het valt me ook op dat het blok een STUK koeler is als voorheen, normaal voelde ik de warmte door mn broek heen onder het rijden, nu voel ik zelfs als ik mn hand dichtbij de motor hou nauwelijks warmte.
Ik zou iedere Z/KFX bezitter aanraden om, ook met dichte kap, toch op zn minst een sproeier van een (paar) maatjes groter erin te steken!!
<-Kawasaki Brute Force 750 4x4i Silver '06->
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja maar ik bedoel maar aan te geven dat ze stock ZEER arm staan, meer als een beetje!
Dus om de levensduur te verhogen alleen al zou ik er een wat grotere sproeier inzetten. (plus je krijgt dan wat meer vermogen)
Dus om de levensduur te verhogen alleen al zou ik er een wat grotere sproeier inzetten. (plus je krijgt dan wat meer vermogen)
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quad Expert
- Berichten: 2757
- Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 09:23
- Locatie: Wingene (W-Vl), België
g&dv%r...
ik heb hier nu 3 jets in totaal, allemaal gevraagd bij m'n dealer (voor kfx/z400, mikuni bsr36 carburator), en ze zijn allemaal verschillend. De een zijn kopke is wat dikker dan dat van de ander, de andere is dan weer wat langer, de merktekentjes (als die er dan ook zijn) zijn verschillend...
Ja ze passen wel, maar euh, dat ligt enkel aan de draad.
Normaalgezien zou enkel het gaatje moeten verschillen, toch?
En nu zou ik moeten geloven dat een 145 met een dikker kopke en andere merktekens beter gaat flowen dan mijn vroegere 142.5?
Voor hetzelfde geld zijn dat andere jets van verschillende carbs en is de maatgeving iets anders (cfr dyno-mikuni) zodat het bv niet uitgesloten zou zijn dat de 145 net minder goed flowt (armer dus) dan de 142.5! Of juist overdreven beter!
hmmmm!
Iemand die raad weet?
EDIT:
op die 142.5 staat "RD"
op die 145 (waarvan "145" trouwens aan de zijkant gedrukt staat) staat daarvoor een soort sterachtige "K" (precies een ster maar dan met maar 4 armen), ttz, een dikke "K"
op die 144 staat niets
zijn dat nu allemaal mikuni BSR36 jets? jaja maakt dat mijn kat wijs!
ik heb hier nu 3 jets in totaal, allemaal gevraagd bij m'n dealer (voor kfx/z400, mikuni bsr36 carburator), en ze zijn allemaal verschillend. De een zijn kopke is wat dikker dan dat van de ander, de andere is dan weer wat langer, de merktekentjes (als die er dan ook zijn) zijn verschillend...
Ja ze passen wel, maar euh, dat ligt enkel aan de draad.
Normaalgezien zou enkel het gaatje moeten verschillen, toch?
En nu zou ik moeten geloven dat een 145 met een dikker kopke en andere merktekens beter gaat flowen dan mijn vroegere 142.5?
Voor hetzelfde geld zijn dat andere jets van verschillende carbs en is de maatgeving iets anders (cfr dyno-mikuni) zodat het bv niet uitgesloten zou zijn dat de 145 net minder goed flowt (armer dus) dan de 142.5! Of juist overdreven beter!
hmmmm!
Iemand die raad weet?
EDIT:
op die 142.5 staat "RD"
op die 145 (waarvan "145" trouwens aan de zijkant gedrukt staat) staat daarvoor een soort sterachtige "K" (precies een ster maar dan met maar 4 armen), ttz, een dikke "K"
op die 144 staat niets
zijn dat nu allemaal mikuni BSR36 jets? jaja maakt dat mijn kat wijs!
White LTZ-450 - powered by MSD -