Wanneer olie vervangen?
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrider
- Contacteer:
Nope, gewoon naar de dichtstbijzijnde Honda motoshop geweest en daar gevraagd voor halfsynthetische 4T en erbij gezegd dat het voor een quad was. Hij heeft dit gegeven aan mij, en zei gewoon dat dit het enigste merk is die hij liggen heeft... Ohja, ik heb 2 "pullen" gekocht dus 2 liter in het totaal, maar mijn oliepijl is tussen minimumpeil en maximumpeil. Da zal wel goed zijn zeker??Fré schreef:Heb es op internet gezocht, enne ziet er niet slecht uit. 10w50 klinkt nogal hoog (ik geloof dat de meesten rond de 10w40 zitten). Heb je raad gevraagd bij het kopen van die olie?
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
-
- Quad Expert
ja laat hem eens ff draaien en leg hem dan weer af, laat hem een beetje afkoelen en check niveau opnieuw.
Maar euh, juiste procedure staat in het werkplaatshandboek hoor. Indien je daar es 2 minuten naar zou kijken dan hoefde je niet op onze meningen te wachten, die dan nog vaak niet echt juist zijn.
Maar euh, juiste procedure staat in het werkplaatshandboek hoor. Indien je daar es 2 minuten naar zou kijken dan hoefde je niet op onze meningen te wachten, die dan nog vaak niet echt juist zijn.
White LTZ-450 - powered by MSD -
-
- Quadrider
- Contacteer:
Ik heb alvast het ganse boeltje uitgeprint, nu zal ik eens rustig alles doorlezen en bekijken wat waar staat. Sorry voor al mijn lastige vragenFré schreef:Indien je daar es 2 minuten naar zou kijken dan hoefde je niet op onze meningen te wachten, die dan nog vaak niet echt juist zijn.
![Beschaamd :oops:](./images/smilies/icon_bloos.gif)
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
-
- Quad Expert
nee snikske maat, we helpen je met plezier, maar kwil maar zeggen dat je sneller en accurater zal geholpen worden met bepaalde vragen door het in het service manual op te zoeken.
Als je iets niet begrijpt vraag maar, kheb hier ook je manual dus das makkelijk!
ik ga nu ff een quadfilmpje monteren![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)
Als je iets niet begrijpt vraag maar, kheb hier ook je manual dus das makkelijk!
ik ga nu ff een quadfilmpje monteren
![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)
White LTZ-450 - powered by MSD -
-
- Quadrider
- Contacteer:
Okay, kzal er gewoon een gewoonte moeten van maken om de manual open te slaanFré schreef:nee snikske maat, we helpen je met plezier, maar kwil maar zeggen dat je sneller en accurater zal geholpen worden met bepaalde vragen door het in het service manual op te zoeken.
ik ga nu ff een quadfilmpje monteren
![Schater Lachen :lol:](./images/smilies/icon_schater.gif)
Quadfilmpje?? Zet het dan maar lekker online hé
![Knikkende Duivel :twisted:](./images/smilies/icon_devil_knik.gif)