wel hier zijn we dan, met een andere uitlaat... ten eerste wil ik zeggen dat het geluid PRACHTIG is, echt een zeer mooi 4takt geluid en zeker NIET storend! je hoort heb niet boven teun z'n standaard kfx uit dus... heb ook weer een PAK pk's onderin gewonnen, minder als de yoshi, maar meer als genoeg. ook hier hetzelfde liedje, wanneer je hem open trekt in 2de gaat het neusje flink omhoog, teun kan hiervan getuigen op de baan

. het verschil met de yoshi zit hem in de curve, wat normaal is. wat ik voel is dat de curve van de rino iets sneller daalt dan die van de yoshi, niet dat ik daar problemen mee heb, want wanneer de curve van de rino begint te dalen, nemen de nokkenassen het over en je bent weer vertrokken. zeker niet te vergeten is de snelheid die ik gewonnen heb

ik ga teun nu echt flink hard voorbij!!!! met enkel de nokkenassen en standaard uitlaat ging teunie me voorbij met z'n volledig standaard kfx... nu heb ik echt GEEN moeite om door te trekken en een standaard kfx achter te laten, ik wil nu ZEKER testen tegen een standaard raptor, en ik ben er zeker van dat ik mooi naast hem op ga, misschien wel voorbij ga...
dit was m'n review!
vragen? stel ze maar!