Z400: review over RINO RACING slip-on
Z400: review over RINO RACING slip-on
wel hier zijn we dan, met een andere uitlaat... ten eerste wil ik zeggen dat het geluid PRACHTIG is, echt een zeer mooi 4takt geluid en zeker NIET storend! je hoort heb niet boven teun z'n standaard kfx uit dus... heb ook weer een PAK pk's onderin gewonnen, minder als de yoshi, maar meer als genoeg. ook hier hetzelfde liedje, wanneer je hem open trekt in 2de gaat het neusje flink omhoog, teun kan hiervan getuigen op de baan . het verschil met de yoshi zit hem in de curve, wat normaal is. wat ik voel is dat de curve van de rino iets sneller daalt dan die van de yoshi, niet dat ik daar problemen mee heb, want wanneer de curve van de rino begint te dalen, nemen de nokkenassen het over en je bent weer vertrokken. zeker niet te vergeten is de snelheid die ik gewonnen heb ik ga teun nu echt flink hard voorbij!!!! met enkel de nokkenassen en standaard uitlaat ging teunie me voorbij met z'n volledig standaard kfx... nu heb ik echt GEEN moeite om door te trekken en een standaard kfx achter te laten, ik wil nu ZEKER testen tegen een standaard raptor, en ik ben er zeker van dat ik mooi naast hem op ga, misschien wel voorbij ga...
dit was m'n review!
vragen? stel ze maar!
dit was m'n review!
vragen? stel ze maar!
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadrider
- Contacteer:
Leuke review terug!
Zou ik dan toch beter een Rino kopen? Ik ben aan het twijfelen tussen een Rino en een FMF, maar uiteraard als je het prijsverschil bekijkt dan is dit wel enorm groot . Misschien gewoon omdat FMF zijn naambekendheid heeft
Zou ik dan toch beter een Rino kopen? Ik ben aan het twijfelen tussen een Rino en een FMF, maar uiteraard als je het prijsverschil bekijkt dan is dit wel enorm groot . Misschien gewoon omdat FMF zijn naambekendheid heeft
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
ik wist op voorhand dat ik top ging verliezen, rij ik ook nooit ofja weinig. dat is nu weer goed gemaakt en hoe
nee dat heeft niks met rijden te maken, een heeeeeeeeel lang recht stuk en teun trekt gewoon stilletjes weg, nu niet meer
nee dat heeft niks met rijden te maken, een heeeeeeeeel lang recht stuk en teun trekt gewoon stilletjes weg, nu niet meer
DQT Racing Team
Die Rino is fijn, ik ga er ook 1 kopen.
Lekker aggressief geluidje maar toch niet te luid.
Zal eens filmpje op goedidee zetten waar Hans gaas geeft.
Hans trekt echt van me weg nu maar kan ook deels komen omdat mn quad nu iets te rijk staat met filterkap eraf....(mn top is weg, maar onderin trekt ie nu veel beter)
Maar echt een mooi dempertje!
Lekker aggressief geluidje maar toch niet te luid.
Zal eens filmpje op goedidee zetten waar Hans gaas geeft.
Hans trekt echt van me weg nu maar kan ook deels komen omdat mn quad nu iets te rijk staat met filterkap eraf....(mn top is weg, maar onderin trekt ie nu veel beter)
Maar echt een mooi dempertje!
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Daar zat ik nu al maanden op te wachten se,ik ben overtuigd dank u Hanzie,mijn volgende investering is een RINO. Hanzie ik geef je zwart op wit op papier dat ge zonder problemen een standaard Raptor bijhoud ,ik merk dat tussen mijn schoonbroer zijn Raptor en mijn Z400 niet veel verschil zit
Enjoy your ride...
tja sg6, als jij het zegt zal het zo wel zijn hé zal ook wel aan de rijder liggen denk ik... ik wil gerust eens een wedstrijdje houden met je, heb ik niks op tegen Rino Vs. Yoshimura.
ps: hotcams 4 life
ps: hotcams 4 life
DQT Racing Team