men toekomstige Z400 tunen
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Quadfanaat
-
- Quadfanaat
-
- Quadfanaat
ik ga men topic nog eens van onder het stof halen
Ik heb ondertussen al een paar mooie biedingen gehad voor men kymco maar nu is het nog wachten tot een vriend van ons wat van de prijs van een nieuwe z400 kan laten afdoen.
Vandaag zal ik weten wss hoeveel ik nog moet bijbetalen voor de z400
Nadien kan me kymco weg en dan lekker crossen met me z400
En zoals al eerder gezegt de onderdelen die ik er op wil plaatsen zijn enkel voor het oog bedoelt en niet voor betere prestaties (maar het is natuurlijk wel mooi meegenomen).
Ik hoop em zo snel mogelijk te hebben
Greetz
D4rk Pr1nc3
Ik heb ondertussen al een paar mooie biedingen gehad voor men kymco maar nu is het nog wachten tot een vriend van ons wat van de prijs van een nieuwe z400 kan laten afdoen.
Vandaag zal ik weten wss hoeveel ik nog moet bijbetalen voor de z400
Nadien kan me kymco weg en dan lekker crossen met me z400
En zoals al eerder gezegt de onderdelen die ik er op wil plaatsen zijn enkel voor het oog bedoelt en niet voor betere prestaties (maar het is natuurlijk wel mooi meegenomen).
Ik hoop em zo snel mogelijk te hebben
Greetz
D4rk Pr1nc3
De standaard uitlaat die op de 400 zit is erg goed.
Ik er ook een aftermarket uitlaat op gehad maar maakt veel lawaai en de meeste winst zit onderin de toeren.
Als je veel op de baan rijdt dan geeft de originele meer tegendruk en loopt hij soepeler in de hoge toeren.
Dat was tenminste mijn ervaring ermee destijds.
Je kunt ook je originele demper laten bewerken zodat hij er meer bling bling uitziet, als dat is wat je wilt.
Ik er ook een aftermarket uitlaat op gehad maar maakt veel lawaai en de meeste winst zit onderin de toeren.
Als je veel op de baan rijdt dan geeft de originele meer tegendruk en loopt hij soepeler in de hoge toeren.
Dat was tenminste mijn ervaring ermee destijds.
Je kunt ook je originele demper laten bewerken zodat hij er meer bling bling uitziet, als dat is wat je wilt.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
hi spoorverbreders ik rijd er al jaar mee en ga veel in het weekend crossen voor hobby natuurlijk in komen lille westdorpe nooit problemen gehad met de spoorverbreders ben er zeer content van ! wel de moeren af en toe aandraaien
rino uitlaat is ook een goeij zit een db killer bij natuurlijk is die db killer eruit en de sound is niet overdreven
rino uitlaat is ook een goeij zit een db killer bij natuurlijk is die db killer eruit en de sound is niet overdreven
sponserd by : www.all-terrainsport.be
sponserd by : didoreklame roeselare
vandaag met leovince weest halen bij quadfun moet zeggen mooi paketje alles zit er bij 2 dempers en sparkaresstor kmoe zegn mooie sound ook en meer kracht
sponserd by : www.all-terrainsport.be
-
- Quadfanaat
deze week wat tusse het leren voor de exames door aan het kijken geweest voor een Z400
enk heb men oog op ene late vallen dus het zal niet ang meer dure totk weer kan gaan crosse
één van de volgende dage gak ter eens naar gaan kijke (als tijd kan make teminste exames gaan nog altijd voor )
tis gene nieuwe ma tis wel ne vette
greetz
D4rk Pr1nc3
enk heb men oog op ene late vallen dus het zal niet ang meer dure totk weer kan gaan crosse
één van de volgende dage gak ter eens naar gaan kijke (als tijd kan make teminste exames gaan nog altijd voor )
tis gene nieuwe ma tis wel ne vette
greetz
D4rk Pr1nc3
-
- Quadfanaat
in ieder geval al succes ermee, nu maar vlug de foto's.
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadfanaat