Tuningproject van mene kfx700
-
- Quadrider
- Berichten: 459
- Lid geworden op: do 12 jul, 2007 20:58
- Locatie: zonhoven
is idd een lekkere sound, en met de dB-killer is het nog tamelijk "beschaafd".zilladude schreef:mooi mooi ! zal wel vooruit gaan en een lekkere sound maken met die akrapovic er onder !
zonder de dB-killer is het geluid nog stukke beter .
maar heb die al terug geplaatst, anders heb ik snel last met de blauw manne en de geburen, vrees ik.
update
Vandaag een pakje ontvangen met een paar ASR-armen
Hoe die eerst stond:
Halverwege:
Klaar:
Terug door de vering gezakt:
Heb nog geen testrit kunne make, moet eerst nog mijn remleidingen monteren
Volgende update volgt binne 2weken
Hoe die eerst stond:
Halverwege:
Klaar:
Terug door de vering gezakt:
Heb nog geen testrit kunne make, moet eerst nog mijn remleidingen monteren
Volgende update volgt binne 2weken
-
- Quadfanaat
- Berichten: 56
- Lid geworden op: di 24 jul, 2007 12:57
- Locatie: belgie - limburg - msk
Hier een paar foto's van de update's:
Voor de gemakkelijkheid heb ik in een motordeksel een peilglaasje laten inbouwen, hoef ik niet altijd met de pijlstok te kijken als ik genoeg olie heb
Door de schakelblok aan het stuur was hier zeer weinig plaats, heb deze afgebouwd en aan de motor een levier gezet.
stuur vroeger:
stuur nu:
levier op blok (moeilijk om duidelijke foto's te maken):
ook heb ik de eindoverbrenging verandert mbv andere "tandwielen", dit was echter wat moeilijker dan bij andere quads omdat de kfx700 een cardan heeft, en geen ketting. De eindoverbrenging is nu verandert van 1:4,375 naar 1:3,666:
Op de volgende foto zijn de zwarte achterhubs te zien in monteerde toestand. Ook is hier nog een grote aanpassing op te zien, wie ziet het?
Voor de gemakkelijkheid heb ik in een motordeksel een peilglaasje laten inbouwen, hoef ik niet altijd met de pijlstok te kijken als ik genoeg olie heb
Door de schakelblok aan het stuur was hier zeer weinig plaats, heb deze afgebouwd en aan de motor een levier gezet.
stuur vroeger:
stuur nu:
levier op blok (moeilijk om duidelijke foto's te maken):
ook heb ik de eindoverbrenging verandert mbv andere "tandwielen", dit was echter wat moeilijker dan bij andere quads omdat de kfx700 een cardan heeft, en geen ketting. De eindoverbrenging is nu verandert van 1:4,375 naar 1:3,666:
Op de volgende foto zijn de zwarte achterhubs te zien in monteerde toestand. Ook is hier nog een grote aanpassing op te zien, wie ziet het?