Eindelijk m'n droomquad gevonden !
Eindelijk m'n droomquad gevonden !
Sommigen hier weten wss al dat ik nogal zot ben van oude crossquads en trikes en ik heb er al een aantal, maar dé grote droom was een Kawasaki Tecate 4. Enige probleem is dat die zeldzaam zijn en bijna niet te vinden.
Ik heb bijna 1.5j elke verkoopsite dagelijks afgezocht en had er bijna 1 in duitsland gekocht tot ik op het laatste moment zag dat die geen origineel motorblok had, maar een kx250 crossblok, en ik wou origineel.
Tot ik 2 weken geleden op ebay een advertentie zag van een KSF250 van 1996. En toen ik erop klikte zag ik tot mijn grote verbazing op de foto's dat het een tecate 4 was en geen KSF250.
Enige probleem was dat die veiling al meer dan een week afgelopen was. Man man man, had ik gevloekt. Tot overmaat van ramp bleek toen nog dat de verkoper z'n email adres niet meer bestond
Om een lang verhaal kort te maken, heb ik die gast bijna zitten stalken en heel het internet afgezocht tot ik hem per email te pakken kreeg.
En toen bleek dat de quad niet verkocht was omdat op ebay het hoogste bod niet hoog genoeg was voor hem.
Dus vandaag afspraak gemaakt en naar Frankrijk gereden en heb hem dus gekocht.
En naar mijn mening tegen een zeer mooi prijsje
Er is nog redelijk wat werk aan. Het blok draait perfect, start perfect, schakelt goed,...
Maar de vering, ophaning, ... het piept en kraakt wat langs alle kanten van lang stil te staan en slecht gesmeerd te zijn, dat lossen we wel op. Optisch is er ook nog werk aan, maar goed.
Hier de foto's van mijn trots :
Ik heb bijna 1.5j elke verkoopsite dagelijks afgezocht en had er bijna 1 in duitsland gekocht tot ik op het laatste moment zag dat die geen origineel motorblok had, maar een kx250 crossblok, en ik wou origineel.
Tot ik 2 weken geleden op ebay een advertentie zag van een KSF250 van 1996. En toen ik erop klikte zag ik tot mijn grote verbazing op de foto's dat het een tecate 4 was en geen KSF250.
Enige probleem was dat die veiling al meer dan een week afgelopen was. Man man man, had ik gevloekt. Tot overmaat van ramp bleek toen nog dat de verkoper z'n email adres niet meer bestond
Om een lang verhaal kort te maken, heb ik die gast bijna zitten stalken en heel het internet afgezocht tot ik hem per email te pakken kreeg.
En toen bleek dat de quad niet verkocht was omdat op ebay het hoogste bod niet hoog genoeg was voor hem.
Dus vandaag afspraak gemaakt en naar Frankrijk gereden en heb hem dus gekocht.
En naar mijn mening tegen een zeer mooi prijsje
Er is nog redelijk wat werk aan. Het blok draait perfect, start perfect, schakelt goed,...
Maar de vering, ophaning, ... het piept en kraakt wat langs alle kanten van lang stil te staan en slecht gesmeerd te zijn, dat lossen we wel op. Optisch is er ook nog werk aan, maar goed.
Hier de foto's van mijn trots :
-
- Quadracer
- Contacteer:
-
- Quad Master
- Contacteer:
aan welk project begin je nu eerst ?
veel succes ermee !
veel succes ermee !
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
-
- Quadracer
leuke aankoop,is de eerste keer dat ik er zoeentje zie en tziet er ferm uit
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrunner
Ik ben nu bezig met m'n broer z'n blaster -> nieuwe krukas, lagers, dichtingen, ...kane schreef:aan welk project begin je nu eerst ?
En terwijl aan mijn quadzilla, karters liggen klaar om te spuiten, zou normaal vandaag gebeuren, maar last minute plannen veranderd om die tecate te gaan halen, dus zal het voor in de loop van de week of volgende week zijn, daarna moet die afgewerkt worden.
Heel toevallig via google op die ebay veiling gekomen, maar die was al een tijdje beëindigt en dan zitten verder googelenrappy 700 rijder schreef:hoe heb je die in vredesnaam opgeduikeld
Mooi dingetje hoor! Feliciteerd!
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
is nog wel wat werk aan hoor, heb er nog niet op kunnen rijden.
Toen ik de olie wou verversen merkte ik dat de aftapplug volledig was vastgezet met siliconepakking .
De plug draaide nl. zot en de draad in het blok is naar de zak.
Dit week-end gaan we er een helicoil inzetten.
En dan hopelijk eens een testritje maken
Toen ik de olie wou verversen merkte ik dat de aftapplug volledig was vastgezet met siliconepakking .
De plug draaide nl. zot en de draad in het blok is naar de zak.
Dit week-end gaan we er een helicoil inzetten.
En dan hopelijk eens een testritje maken
- Quadracer 74
- Quadrunner
- Contacteer: