Ik heb bijna 1.5j elke verkoopsite dagelijks afgezocht en had er bijna 1 in duitsland gekocht tot ik op het laatste moment zag dat die geen origineel motorblok had, maar een kx250 crossblok, en ik wou origineel.
Tot ik 2 weken geleden op ebay een advertentie zag van een KSF250 van 1996. En toen ik erop klikte zag ik tot mijn grote verbazing op de foto's dat het een tecate 4 was en geen KSF250.
Enige probleem was dat die veiling al meer dan een week afgelopen was. Man man man, had ik gevloekt. Tot overmaat van ramp bleek toen nog dat de verkoper z'n email adres niet meer bestond

Om een lang verhaal kort te maken, heb ik die gast bijna zitten stalken en heel het internet afgezocht tot ik hem per email te pakken kreeg.
En toen bleek dat de quad niet verkocht was omdat op ebay het hoogste bod niet hoog genoeg was voor hem.
Dus vandaag afspraak gemaakt en naar Frankrijk gereden en heb hem dus gekocht.
En naar mijn mening tegen een zeer mooi prijsje

Er is nog redelijk wat werk aan. Het blok draait perfect, start perfect, schakelt goed,...
Maar de vering, ophaning, ... het piept en kraakt wat langs alle kanten van lang stil te staan en slecht gesmeerd te zijn, dat lossen we wel op. Optisch is er ook nog werk aan, maar goed.
Hier de foto's van mijn trots