ik was vandaag mn quad een beetje schoon aan't maken en zag ineens een scheur zitten in mn blok.
Vooraan zit het blok vast aan een 3 hoekig ijzer plaatje(waar ook de nerfbars op aangesloten worden)
dat ijzere plaatje zit aan het blok vast met een bout die in het blok word gedraait.
waar de bout in het blok zit is het blok gescheurt, en nou is de vraag is dit een serieuze zaak en kan ik er beter niet meer mee doorrijden want maandag is het quadday en daar zou ik toch wel graag aan mee willen doen.
alvast bedankt
scheur in blok YFZ
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Re: scheur in blok YFZ
er mee doorijden zou ik al zeker en vast niet doen als er een motorsteun ontbreekt, zal wel een kostelijk grapje worden een setje carters, dit is wss een teken dat je blok heeft liggen trillen of een enorme klap te verwerken gehad heeft.quadrome schreef:ik was vandaag mn quad een beetje schoon aan't maken en zag ineens een scheur zitten in mn blok.
Vooraan zit het blok vast aan een 3 hoekig ijzer plaatje(waar ook de nerfbars op aangesloten worden)
dat ijzere plaatje zit aan het blok vast met een bout die in het blok word gedraait.
waar de bout in het blok zit is het blok gescheurt, en nou is de vraag is dit een serieuze zaak en kan ik er beter niet meer mee doorrijden want maandag is het quadday en daar zou ik toch wel graag aan mee willen doen.
alvast bedankt
ja het is idd een probleem, maar er is aan te zien dat het al een keertje eerder gebeurt is, want daar is een stukje al opgevult met een andere kleur spul (iets donkerder als het blok zelf)
Ik ben er bang voor dat het eens eerder geknapt is omdat ik mijn quad 2e hands heb gekocht.
iig bedankt voor de info, ik denk dat ik maandag(quad-day) zal moeten laten schieten.
grzz
Ik ben er bang voor dat het eens eerder geknapt is omdat ik mijn quad 2e hands heb gekocht.
iig bedankt voor de info, ik denk dat ik maandag(quad-day) zal moeten laten schieten.
grzz
-
- Quad Expert
- Contacteer:
quadrome schreef:ja het is idd een probleem, maar er is aan te zien dat het al een keertje eerder gebeurt is, want daar is een stukje al opgevult met een andere kleur spul (iets donkerder als het blok zelf)
grzz
hmm,dan hebben ze je te pakken gehad met kneedbaar staal...
ik heb mn oom nog gevraagt om zijn mening en die zei dat ik er gewoon mee kon rijden en dat heb ik dus ook gedaan, ik heb 2 manches gereje en nog een paar keer offroad route gedaan en de scheur in de gaten gehouden maar die is niet groter geworre.
Komende week effe terug na de dealer om eens na te vragen
bedankt voor de snelle reacties
gr romé
Komende week effe terug na de dealer om eens na te vragen
bedankt voor de snelle reacties
gr romé