sdsracer schreef:Ik heb nog nooit met k&n gereden he mannen, ik rij met twinair, maar dit is omdat ik swoensdags in een winkel rij en ik hoor steeds maar negatieve reacties over k&n. Ts niet om jullie af te breken he, maar hebben jullie al ooit is vergeleken ofzo? kzou da graag weten, want ik wil af van de gedachteda k&n of ne schuimfilter beter of slechter is. De meeste die ik ken zijn mensen die op het parcour rijden en die raden k&n af voor in de modder.
greetz
Hey,
Ik rij al 3 jaar met een banshee en ik zit ook met 2 volledige uitlaten van fmf van voor tot achter en zit met een Pro-Design luchtfilter, ben er uiterst tevreden van, die luchtfilter zit vast met een ringband, hij kan onmogelijk los komen te zitten, en er zit nog eens een 2de moes erover geschoven voor een dubbele bescherming!
De snorkel van heb ik van mn luchtfilterkap gehaald een heb daar een nylonkous over getrokken en om nog beter lucht te happen heb ik een gat geboord in mn luchtfilterkap van zo een diameter of 5cm, en daar heb ik ook een nylon overgelegd! Nog een tipje, het plastiek houdertje onderaan je luchtfilterkap eraf doen als je door vele plassen gaat gaan rijden, zodanig dat het water er niet blijft in te staan!
Als je nog dingen wil weten, vraagt u maar hé...