(tors)
(tors)
kan er mij iemand uitleg geven hoe ik dit kan oplossen ik heb de stekker al uit getroken al kortgesloten maar
geen van twee lukt start goed maar eens ik gas geef valt hij stil als ik de sjook op zet kan ik voorzichtig gas geven maar dan knalt hij alsof mijn ontsteking niet goed staat ik weet geen oplossing meer kan er mij iemand helpen
mvg, big hoss
geen van twee lukt start goed maar eens ik gas geef valt hij stil als ik de sjook op zet kan ik voorzichtig gas geven maar dan knalt hij alsof mijn ontsteking niet goed staat ik weet geen oplossing meer kan er mij iemand helpen
mvg, big hoss
-
Randy Yamaha
- Quadrunner

-
Randy Yamaha
- Quadrunner

@john
er zit tps en tors op een yfz, maar dit zijn 2 verschillende systemen
jij had het over tps en daar slaat je motor niet van af
@big hos
ik heb al diverse keren gezien bij yfz dat het bigend was vast gelopen
dan loopt de motor het ene moment wel en plots stopt hij
dit kan je controleren door je bougie er uit te draaien, en de grote dop van je ontstekingdeksel te draaien
dan kan je een dopsleutel, op de moer van je vliegwiel zetten, en kan je voelen of er een zwaar moment in zit
al is dit zo, niet meer starten, en de enige optie is dan je blok openen, en een nieuwe bigend er in laten zetten
misschien wel tijd voor groot onderhoud
er zit tps en tors op een yfz, maar dit zijn 2 verschillende systemen
jij had het over tps en daar slaat je motor niet van af
@big hos
ik heb al diverse keren gezien bij yfz dat het bigend was vast gelopen
dan loopt de motor het ene moment wel en plots stopt hij
dit kan je controleren door je bougie er uit te draaien, en de grote dop van je ontstekingdeksel te draaien
dan kan je een dopsleutel, op de moer van je vliegwiel zetten, en kan je voelen of er een zwaar moment in zit
al is dit zo, niet meer starten, en de enige optie is dan je blok openen, en een nieuwe bigend er in laten zetten
misschien wel tijd voor groot onderhoud
never drive faster then your angel can fly