dag zonder brandstof

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Boncari
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Boncari »

Sorry dat ik het verkeerd heb omschreven :oops: , ik bedoelde dat organisatie's zoals Shell minder winst moeten maken!

Wat ik van een vriend van mij gehoord heb is dat het transport volgende week stilgelegd gaat worden (zijn vader heeft een bedrijf dat veel met transport te maken heeft), als die 3 cent bij de brandstof opkomt. De winkels enzo worden dan niet meer bevoorraad :shock: , dus grote problemen.
Ik zal wel zien wat ervan komt!
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'

http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
Quadracer 74
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Quadracer 74 »

@ Brutus32: het klopt volledig wat je zegt en ik ben het volledig met je eens!
2 Quads gestolen!!
viewtopic.php?f=41&t=29468
kefke 11
Quadrider
Quadrider

Bericht door kefke 11 »

het zal allemaal nie veel zin hebben de regering steekt zen zakken vol a volonte kosten hebben ze toch nie alles word betaald door de belgische schatkist zei hebben totaal geen zorgen!
ze spelen comedie en discutteren over de lulligste dingen ze krijgen nog geen deftige regering bij mekaar laat staan da ze zouden een oplossing vinden voor de belgische werkmieren. maar de belgische werkmieren hebben begin dit jaar wel lekker twee regeringen betaald omda ze er nie uitgeraakten .

ze hadden een begrotingstekort van kweet nie hoeveel miljoentjes euros en ze konden dit makkelijk oplossen wel we zijn aan het helpen zie hoge prijzen betalen en de begroting komt wel in evenwicht
en als da okee is zal de regering et kaske weer es gaan pluimen :mrgreen:

de belgische werkmieren zullen wel nog harder gaan werken zoda ze hen door un rijkelijke regering weer zullen laten pluimen . :x

:spieren: het belgische staatje es goed platleggen en de regering eens tonen wie hun pre betaald :duivel3:
Danny
Quadrider
Quadrider

Bericht door Danny »

Boncari schreef:Sorry dat ik het verkeerd heb omschreven :oops: , ik bedoelde dat organisatie's zoals Shell minder winst moeten maken!

Wat ik van een vriend van mij gehoord heb is dat het transport volgende week stilgelegd gaat worden (zijn vader heeft een bedrijf dat veel met transport te maken heeft), als die 3 cent bij de brandstof opkomt. De winkels enzo worden dan niet meer bevoorraad :shock: , dus grote problemen.
Ik zal wel zien wat ervan komt!

Da gelooft ge nu zelfs toch niet. Der zal gene ene transporteur volgende week staken. Dan verliezen ze waarschijnlijk weer werk omda het product er niet optijd is en in de slechtste gevallen mogen die oostblokkers al het werk doen. En gene ene transporteur heeft het lef om alles dicht te zetten. bv. autostrades ofzo. Alhoewel het eigenlijk wel is zou mogen gebeuren.
Plaats reactie