oliepomp probleem is bij model 2003 en 2004 al opgelost!!Ralph schreef:Ja of een kleine verwarming op stroom. Zo zijn er wel meer dingen van Yamaha die niet werken, net als de olie pomp van de Blaster en de TORS eigenlijk ook niet zo best.
Banshee op hol bij nat worden
Ralph kan jij is niet kijken wat er allemaal aan gooi oplossingen zijn voor mijn probleem! Heb ook op HQ gaan snuffelen en tot op heden enkel andere carbs als alternatief gekregen! Maar nu de vraag wa kost da weer nie allemaal en wa is er allemaal te krijgen? Der wordt ook over single carb kits gestoefd... Als ik andere carbs moet kopen wil ik er ook wel in één maal rekening mee houden dat ze groot genoeg zijn om eventuele mods achteraf op te vangen.
-
bansheefreak
- Quadrunner

-
bansheefreak
- Quadrunner

-
bansheefreak
- Quadrunner

Heb van de week mailke gestuurd naar tibermont om is te luisteren wa zij der van konden vertellen! Hun antwoord: er zijn geen problemen met de origineel carbs als de setup in orde is!
Nu maar gevraagd wat ze met setup juist bedoelen want tis precies alsof ze van zoeen probleem nooit gehoord hebbe. Kan toch niet voor een zaak als tibermont.
Als ik gewoon 2 nieuwe gasschuiven steek is het probleem misschien ook van de baan? Voor ff tot ze ook ver genoeg versleten zijn?
Bedoeld hij misschien dat met setup!
Nu maar gevraagd wat ze met setup juist bedoelen want tis precies alsof ze van zoeen probleem nooit gehoord hebbe. Kan toch niet voor een zaak als tibermont.
Als ik gewoon 2 nieuwe gasschuiven steek is het probleem misschien ook van de baan? Voor ff tot ze ook ver genoeg versleten zijn?
Bedoeld hij misschien dat met setup!
hey, volgens mij is het probleem
carbu is zo wie zo al heel koud, en dan ineens koud water er bij op
en schuif blokeert ! leg hem dan direct stil, carbu gaat terug wat opwarme door motor temperatuur en schuiven springen vanzelf terug los , juist he'
en staat de motor ni beetje te arm afgesteld ?? zet dan maar iets rijker, en de carbu zal al bijlange zou koud ni meer worden
laat me iets weten he' 
-
bansheefreak
- Quadrunner