licentie crossparcours
-
mich_banshee
- Easy Quadrider

licentie crossparcours
Ik zou graag na de examens eens een crossparcour gaan bezoeken, waarschijnlijk westdorpe of komen. Dat is het dichtst vanuit Gent. Maar ik lees vaak over die licenties. Wat is er precies nodig voor op crossparcour te mogen rijden? Daglicenties zijn ook een mogelijkheid soms. Hoeveel kost dit, of is het beter om een jaarlicentie te nemen financieel gezien dan?
grz
michel
grz
michel
-
z400_racer
- Quadracer

in komen heb je geen licentie nodeg,westdorpe wel
kost je daar rond de 43€, je gaat gewoon naar daar met je quad
je zorgt dat je helm&verdere bescherming meehebt(verplicht!)
milieumat(kan je daar kopen 10-15€) inkom betalen en je mag gas bgeinnen geven
verbeter mij alsek fout ben eh
kost je daar rond de 43€, je gaat gewoon naar daar met je quad
je zorgt dat je helm&verdere bescherming meehebt(verplicht!)
milieumat(kan je daar kopen 10-15€) inkom betalen en je mag gas bgeinnen geven
verbeter mij alsek fout ben eh
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
-
mich_banshee
- Easy Quadrider

KNMV jaar licentie kost € 43,50, deze licentie is bij de meeste crossbanen in Nederland en waarschijnlijk ook in Belgie geldig.mich_banshee schreef:hoeveel kost een jaarlicentie dan?
Als je nog een paar keer vaker wil gaan crossen kun je beter een jaarlicentie nemen, want dagverzekering kost ruim 10,- euro. Dus na 4x heb je je jaarverzekering eruit.
Voor de crossbaan heb je volgens mij ook nerfbars nodig...
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
-
z400_racer
- Quadracer

nerfbars? kijken ze niet naar hoor
en kheb er tog al zien rijden zonder(eigen veiligheid hoor)
zijn er parcours in belgie waar je een licentie nodig hebt?
dacht dat dit enkel van toepassing was in nederland
zijn er parcours in belgie waar je een licentie nodig hebt?
dacht dat dit enkel van toepassing was in nederland
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
4 wheels 4 more fun!
-
mich_banshee
- Easy Quadrider

Daglicentie kost dus ongeveer 10 euro, en een jaarlicentie 43 euro. Dan is het idd beter een jaarlicentie te nemen.
Er zit zowat alles op mijn banshee, dus ook nerfbars
Maar ook spoorverbreders. Die haal ik er best af zeker als je op crosscircuit gaat rijden? of kan dat geen kwaad als je niet al te hoge jumps maakt?
Er zit zowat alles op mijn banshee, dus ook nerfbars
-
z400_racer
- Quadracer

neen,helemaal niet, er zijn er véél die met spoorverbreders op crossterrein rijden hoormich_banshee schreef:Daglicentie kost dus ongeveer 10 euro, en een jaarlicentie 43 euro. Dan is het idd beter een jaarlicentie te nemen.
Er zit zowat alles op mijn banshee, dus ook nerfbarsMaar ook spoorverbreders. Die haal ik er best af zeker als je op crosscircuit gaat rijden? of kan dat geen kwaad als je niet al te hoge jumps maakt?
die dingen zijn daar min of meer wel op gemaakt
ge gaat daar nu wel geen 7meter me moete springen ma voor ''amateur'(zoals de meesten hier) volstaat dat
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
4 wheels 4 more fun!
-
mich_banshee
- Easy Quadrider

-
z400_racer
- Quadracer

komen heb je geen licentie nodig dacht ik, je weet dan ook dat het daar in 'reeksen' is dat er gereden word?mich_banshee schreef:Ik ga zaterdag 28 juni hoogstwaarschijnlijk naar Komen, of westdorpe samen met vriend (allebei banshee)
misschien kunnen we met enkele quads gaan? Het is wel niet het juiste topic hiervoor, maar ik kan het maar vragen hé
ciao
motos-quads-kleine motos..
westdorpe hebt ge wel een licentie nodeg
ojaa westdorpe is enkel nog woensdag en donderdag open dit moment van het jaar
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
4 wheels 4 more fun!
-
mich_banshee
- Easy Quadrider

-
z400_racer
- Quadracer

enkel quads? bij mijn weten enkel quads toegelaten OP zaterdag of zit ik foutmich_banshee schreef:juist jawestdorpe is enkel woe en donderdag open, maar Komen is zaterdagnamiddag enkel voor quads, stond zo op hun site
http://www.zwaanhof.be/zwaanhof-beginpagina.html
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
4 wheels 4 more fun!
-
mich_banshee
- Easy Quadrider

-
z400_racer
- Quadracer

je kan de uurregeling daar downloaden op hun sitemich_banshee schreef:tzullen ook moto's zijn zaterdagnamiddag, ge hebt gelijk.
Maar in reeksen rijden, zoals je zei, hoe lang duurt een reeks dan? kwil geen 2 uur wachten, als eerst een uur de moto's rijden- dan de kleine moto's- en dan de quads
ciao
kdacht 25minuutjes rijde per reeks (geen idee of er tussen 2reeksen gevlakt word)
ge zult tog op een uurtje pauze mogen rekenen per reeks je kan rijden
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
4 wheels 4 more fun!
-
mich_banshee
- Easy Quadrider