holland europees kampioen?

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Charger69
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2879
Lid geworden op: ma 12 feb, 2007 13:12

Bericht door Charger69 »

.
Laatst gewijzigd door Charger69 op zo 11 apr, 2010 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.
KrisZ400
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 979
Lid geworden op: ma 05 apr, 2004 09:42
Locatie: Limburg

Bericht door KrisZ400 »

quad-racerrr schreef:na 1-1 meteen in de eerste min nog 2-1 :mrgreen: that's the spirit boys :knikduim:

tegen roemeniee kunnen ze rustig aan doen maar ik denk dat ze die ook wel willen winne :p
heb jij de match wel gezien :p tis nooit 1-1 geweest :D 2-1 en toen direct erna 3-1 :applaus:
De hollanders mogen het EK van mij winnen, MAAR jullie zijn nog niet voorbij spanje en portugal jongens :wink:
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Bericht door Haagje »

haha oeps :oops: :P

al verbeterd :mrgreen:
Gebruikersavatar
steve
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1459
Lid geworden op: ma 08 aug, 2005 20:44
Locatie: heerlen
Contacteer:

Bericht door steve »

prachtige wedstrijd weer al moet ik zeggen dat het slechter liep dan tegen italie,maar ok het resultaat is wat teld
als je eerst de wereldkampioen vernederd en daarna de nummer 2 van de wereld ook nog eens een zware afstraffing geeft(ik vond frankrijk echt wel stukken beter voetballen als italie)en een super doelman hebt die ons gisteren wel 10 keer gered heeft dan mag je toch stiekum een beetje gaan hopen op wenen :mrgreen:

stel je voor voor dinsdag,wij gewoon 0-0 tegen roemenie.en frankrijk italie 0-0 kunnen ze beide meteen inpakken, :) :D
maar ok we winnen natuurlijk ook tegen roemenie

al met al wat een feest wat een feest,heel het land staat op zen kop :punk: :rock:
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Bericht door Haagje »

steve schreef:prachtige wedstrijd weer al moet ik zeggen dat het slechter liep dan tegen italie,maar ok het resultaat is wat teld
als je eerst de wereldkampioen vernederd en daarna de nummer 2 van de wereld ook nog eens een zware afstraffing geeft(ik vond frankrijk echt wel stukken beter voetballen als italie)en een super doelman hebt die ons gisteren wel 10 keer gered heeft dan mag je toch stiekum een beetje gaan hopen op wenen :mrgreen:

stel je voor voor dinsdag,wij gewoon 0-0 tegen roemenie.en frankrijk italie 0-0 kunnen ze beide meteen inpakken, :) :D
maar ok we winnen natuurlijk ook tegen roemenie

al met al wat een feest wat een feest,heel het land staat op zen kop :punk: :rock:
ze kunnen zich sowieso inpakken :lol:

ook al verliest nederland met 0-4 dan gaan ze nog door. ze hebben 6 punten de rest maar 2 en 1 punten.
Moulle
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 25
Lid geworden op: do 22 mei, 2008 16:52

Bericht door Moulle »

quad-racerrr schreef:
steve schreef:prachtige wedstrijd weer al moet ik zeggen dat het slechter liep dan tegen italie,maar ok het resultaat is wat teld
als je eerst de wereldkampioen vernederd en daarna de nummer 2 van de wereld ook nog eens een zware afstraffing geeft(ik vond frankrijk echt wel stukken beter voetballen als italie)en een super doelman hebt die ons gisteren wel 10 keer gered heeft dan mag je toch stiekum een beetje gaan hopen op wenen :mrgreen:

stel je voor voor dinsdag,wij gewoon 0-0 tegen roemenie.en frankrijk italie 0-0 kunnen ze beide meteen inpakken, :) :D
maar ok we winnen natuurlijk ook tegen roemenie

al met al wat een feest wat een feest,heel het land staat op zen kop :punk: :rock:
ze kunnen zich sowieso inpakken :lol:

ook al verliest nederland met 0-4 dan gaan ze nog door. ze hebben 6 punten de rest maar 2 en 1 punten.
Fuck holland! 8)
Gebruikersavatar
steve
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1459
Lid geworden op: ma 08 aug, 2005 20:44
Locatie: heerlen
Contacteer:

Bericht door steve »

Moulle schreef:
quad-racerrr schreef:
steve schreef:prachtige wedstrijd weer al moet ik zeggen dat het slechter liep dan tegen italie,maar ok het resultaat is wat teld
als je eerst de wereldkampioen vernederd en daarna de nummer 2 van de wereld ook nog eens een zware afstraffing geeft(ik vond frankrijk echt wel stukken beter voetballen als italie)en een super doelman hebt die ons gisteren wel 10 keer gered heeft dan mag je toch stiekum een beetje gaan hopen op wenen :mrgreen:

stel je voor voor dinsdag,wij gewoon 0-0 tegen roemenie.en frankrijk italie 0-0 kunnen ze beide meteen inpakken, :) :D
maar ok we winnen natuurlijk ook tegen roemenie

al met al wat een feest wat een feest,heel het land staat op zen kop :punk: :rock:
ze kunnen zich sowieso inpakken :lol:

ook al verliest nederland met 0-4 dan gaan ze nog door. ze hebben 6 punten de rest maar 2 en 1 punten.
**** holland! 8)
als wij verliezen van roemenie doormiddel dat we omgekocht zijn :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: kan italie en frankrijk naar huis,hebben we daar al geen last meer van :rock: :lol: :lol:

HUP HOLLAND HUP :bier2:
Gebruikersavatar
steve
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1459
Lid geworden op: ma 08 aug, 2005 20:44
Locatie: heerlen
Contacteer:

Bericht door steve »

steve schreef:
Moulle schreef:
quad-racerrr schreef: ze kunnen zich sowieso inpakken :lol:

ook al verliest nederland met 0-4 dan gaan ze nog door. ze hebben 6 punten de rest maar 2 en 1 punten.
**** holland! 8)
als wij verliezen van roemenie doormiddel dat we omgekocht zijn :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: kan italie en frankrijk naar huis,hebben we daar al geen last meer van :rock: :lol: :lol:

HUP HOLLAND HUP :bier2:
mezelf maar even quoten he :lol: :lol: :lol: :lol:

het is stil aan de overkant het is stil aan de overkant het is stil aan de overkant :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


binnenkort maar eens naar wenen gaan vertrekken ,want we schrijven hier geschiedenis :honger: :applaus: :lol:

wat een feest wat een feest :bier2: :bier2: :bier2: :bier2: :bier2: :bier2: :bier2: :bier2: :bier2: :bier2:

nog iemand een andere gedachte?of whahhhhhhhhhhhhhh :duivel3: :duivel2: :spieren: :tongduim:
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Bericht door Haagje »

als je mij in omg sittard geleen ook even komt oppikken? :p :mrgreen:
Gebruikersavatar
steve
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1459
Lid geworden op: ma 08 aug, 2005 20:44
Locatie: heerlen
Contacteer:

Bericht door steve »

quad-racerrr schreef:als je mij in omg sittard geleen ook even komt oppikken? :p :mrgreen:
mochten we de finale halen,waar ik nou toch al ernstig rekening mee ga houden :mrgreen: dan gaan we idd op zaterdagmorgen richting Wenen vertrekken,ik bedoel ik spreek mensen die in Bern waren en hoor er velen zeggen een van de mooiste dagen in hun leven :knikduim: qua sfeer en samenhorigheid en oranjegekte
zwitsres ,oostenrijkers,en zelfs de engelsen lopen in oranje mee te duimen voor de hollanders,qua voetbal land zijn we in europa toch wel de natie met de meest geweldige achterban :mrgreen:

en wat ik al ergens anders zei,we winnen met een veredeld b-team gewoon met 2-0 van roemenie :lol:

nou op naar rusland of zweden :rock:

nou het is rusland geworden,dat moet toch wel lukken dacht ik zo :mrgreen:
dan maar weer italie effies afzeiken
dan de finale tegen duitsland en REVANCHE en europeeskampioen toch :mrgreen: :?: :!: :!: :!: :!:
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 2780
Lid geworden op: do 18 mei, 2006 18:24

Bericht door WJB#222 »

OVER EN UIT

tassen inpakken en terug naar nederland ze liggen er uit :duimlaag:
2017 raptor 700 SE
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4014
Lid geworden op: wo 27 jul, 2005 20:05

Bericht door BULLET-PROOF »

EN HET IS STIL AAN DE OVERKANT :dag: :dag: :dag: :dag: :dag: :lol:

Dikke afgang voor van der sar , tussen de benen door :lol:
Laatst gewijzigd door BULLET-PROOF op za 21 jun, 2008 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Scratch
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 802
Lid geworden op: do 05 jul, 2007 17:49

Bericht door Scratch »

Damn wat slecht,
Wat een kl*te voetbal.
Die russen lopen altijd vrij rond door het veld terwijl Nederland niet 1 goede paas kan maken :x wat slecht wat slecht.

greetz
Charger69
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2879
Lid geworden op: ma 12 feb, 2007 13:12

Bericht door Charger69 »

.
Laatst gewijzigd door Charger69 op zo 11 apr, 2010 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Ruff Ryder
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 518
Lid geworden op: zo 06 mei, 2007 11:11
Locatie: Maascoast Belgium

Bericht door Ruff Ryder »

Charger69 schreef:YES YES YES het is muisstil :lol: :lol: :lol: :lol:

En met wat een cijfers 1-3 terwijl de Russen nog een terecht strafschop niet toegekend kregen het had dus 1-4 kunnen zijn :rock: :rock: :rock:

Ik heb het gezegd : nooit de huid van de beer verkopen vooraleer hij geschoten is :knikduim:
tja, alleen turkije kan zo een aanval omkeren dus nederland have a nice flight
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
...DONT EVER TAKE MY KINDNESS FOR WEAKNESS...
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
Plaats reactie