holland europees kampioen?
heb jij de match wel gezien tis nooit 1-1 geweest 2-1 en toen direct erna 3-1quad-racerrr schreef:na 1-1 meteen in de eerste min nog 2-1 that's the spirit boys
tegen roemeniee kunnen ze rustig aan doen maar ik denk dat ze die ook wel willen winne
De hollanders mogen het EK van mij winnen, MAAR jullie zijn nog niet voorbij spanje en portugal jongens
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
prachtige wedstrijd weer al moet ik zeggen dat het slechter liep dan tegen italie,maar ok het resultaat is wat teld
als je eerst de wereldkampioen vernederd en daarna de nummer 2 van de wereld ook nog eens een zware afstraffing geeft(ik vond frankrijk echt wel stukken beter voetballen als italie)en een super doelman hebt die ons gisteren wel 10 keer gered heeft dan mag je toch stiekum een beetje gaan hopen op wenen
stel je voor voor dinsdag,wij gewoon 0-0 tegen roemenie.en frankrijk italie 0-0 kunnen ze beide meteen inpakken,
maar ok we winnen natuurlijk ook tegen roemenie
al met al wat een feest wat een feest,heel het land staat op zen kop
als je eerst de wereldkampioen vernederd en daarna de nummer 2 van de wereld ook nog eens een zware afstraffing geeft(ik vond frankrijk echt wel stukken beter voetballen als italie)en een super doelman hebt die ons gisteren wel 10 keer gered heeft dan mag je toch stiekum een beetje gaan hopen op wenen
stel je voor voor dinsdag,wij gewoon 0-0 tegen roemenie.en frankrijk italie 0-0 kunnen ze beide meteen inpakken,
ze kunnen zich sowieso inpakkensteve schreef:prachtige wedstrijd weer al moet ik zeggen dat het slechter liep dan tegen italie,maar ok het resultaat is wat teld
ook al verliest nederland met 0-4 dan gaan ze nog door. ze hebben 6 punten de rest maar 2 en 1 punten.
Fuck holland!quad-racerrr schreef:ze kunnen zich sowieso inpakkensteve schreef:prachtige wedstrijd weer al moet ik zeggen dat het slechter liep dan tegen italie,maar ok het resultaat is wat teld
ook al verliest nederland met 0-4 dan gaan ze nog door. ze hebben 6 punten de rest maar 2 en 1 punten.
als wij verliezen van roemenie doormiddel dat we omgekocht zijn kan italie en frankrijk naar huis,hebben we daar al geen last meer vanMoulle schreef:**** holland!quad-racerrr schreef:ze kunnen zich sowieso inpakkensteve schreef:prachtige wedstrijd weer al moet ik zeggen dat het slechter liep dan tegen italie,maar ok het resultaat is wat teld
HUP HOLLAND HUP
mezelf maar even quoten hesteve schreef:als wij verliezen van roemenie doormiddel dat we omgekocht zijn kan italie en frankrijk naar huis,hebben we daar al geen last meer vanMoulle schreef:**** holland!quad-racerrr schreef: ze kunnen zich sowieso inpakken
HUP HOLLAND HUP
het is stil aan de overkant het is stil aan de overkant het is stil aan de overkant
binnenkort maar eens naar wenen gaan vertrekken ,want we schrijven hier geschiedenis
wat een feest wat een feest
nog iemand een andere gedachte?of whahhhhhhhhhhhhhh
mochten we de finale halen,waar ik nou toch al ernstig rekening mee ga houden dan gaan we idd op zaterdagmorgen richting Wenen vertrekken,ik bedoel ik spreek mensen die in Bern waren en hoor er velen zeggen een van de mooiste dagen in hun leven qua sfeer en samenhorigheid en oranjegektequad-racerrr schreef:als je mij in omg sittard geleen ook even komt oppikken?
zwitsres ,oostenrijkers,en zelfs de engelsen lopen in oranje mee te duimen voor de hollanders,qua voetbal land zijn we in europa toch wel de natie met de meest geweldige achterban
en wat ik al ergens anders zei,we winnen met een veredeld b-team gewoon met 2-0 van roemenie
nou op naar rusland of zweden
nou het is rusland geworden,dat moet toch wel lukken dacht ik zo
dan maar weer italie effies afzeiken
dan de finale tegen duitsland en REVANCHE en europeeskampioen toch
-
- Quadverslaafde
EN HET IS STIL AAN DE OVERKANT
Dikke afgang voor van der sar , tussen de benen door
Dikke afgang voor van der sar , tussen de benen door
Laatst gewijzigd door BULLET-PROOF op za 21 jun, 2008 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadrunner
tja, alleen turkije kan zo een aanval omkeren dus nederland have a nice flightCharger69 schreef:YES YES YES het is muisstil
En met wat een cijfers 1-3 terwijl de Russen nog een terecht strafschop niet toegekend kregen het had dus 1-4 kunnen zijn
Ik heb het gezegd : nooit de huid van de beer verkopen vooraleer hij geschoten is
...DONT EVER TAKE MY KINDNESS FOR WEAKNESS...
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660