olie bijvullen/ verversen
-
- Toeschouwer
olie bijvullen/ verversen
hallo,
ik ben van plan een keer mijn olie bij te vullen van mijn raptor 350
echter zou ik niet weten waar ik dit doen kan
waar kan ik de olie in gieten?
en om de hoeveel keer verversen jullie de olie helemaal?
en hoe doe ik dit?
ik ben van plan een keer mijn olie bij te vullen van mijn raptor 350
echter zou ik niet weten waar ik dit doen kan
waar kan ik de olie in gieten?
en om de hoeveel keer verversen jullie de olie helemaal?
en hoe doe ik dit?
-
- Quadrider
-
- Quadrunner
ik vul iedere week een kletske bij, al is t maar een heeel klein beetje, olie mindert altijd dus k zou zeggen kijk je oliepeil eens na en vul eventueel eens bij,
er zijn van die manuals waar je alles in terug kan vinden dacht ik, wil iemand even een linkje hiervan posten?
en ga es naar een uadwinkel en vraag daa of zze je methad en tand will uitleggen hoe t zzit en hoet moet.
veel succes nog he
er zijn van die manuals waar je alles in terug kan vinden dacht ik, wil iemand even een linkje hiervan posten?
en ga es naar een uadwinkel en vraag daa of zze je methad en tand will uitleggen hoe t zzit en hoet moet.
veel succes nog he
...DONT EVER TAKE MY KINDNESS FOR WEAKNESS...
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
-
- Quadracer
die manuals zijn offline gehaalt,mocht niet zomaar ter beschikking staan voor iedereen...Ruff Ryder schreef:ik vul iedere week een kletske bij, al is t maar een heeel klein beetje, olie mindert altijd dus k zou zeggen kijk je oliepeil eens na en vul eventueel eens bij,
veel succes nog he
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadrider
Waar heb jij dan de beste ervaringen mee? Ik bedoel dus om de hoeveel KM of draaiuren vervang je de motorolie van je quad(s)?
Ik kan best begrijpen dat wanneer je langer met dezelfde olie wil toekomen, je na een tijdje moet gaan bijvullen.
Maar @ topic starter: olie bijvullen gebeurt bij de Raptor 350 gewoon via een schroef die je aan de rechterkant van het blok terug vindt. Als je hem helemaal wil vervangen draai je onderaan het blok open en laat je de olie rustig aflopen.
Ik kan best begrijpen dat wanneer je langer met dezelfde olie wil toekomen, je na een tijdje moet gaan bijvullen.
Maar @ topic starter: olie bijvullen gebeurt bij de Raptor 350 gewoon via een schroef die je aan de rechterkant van het blok terug vindt. Als je hem helemaal wil vervangen draai je onderaan het blok open en laat je de olie rustig aflopen.
-
- Quadrunner
-
- Quadrunner
van de 660 heb k nog, had die op cd gezetz400_racer schreef:die manuals zijn offline gehaalt,mocht niet zomaar ter beschikking staan voor iedereen...Ruff Ryder schreef:ik vul iedere week een kletske bij, al is t maar een heeel klein beetje, olie mindert altijd dus k zou zeggen kijk je oliepeil eens na en vul eventueel eens bij,
veel succes nog he
...DONT EVER TAKE MY KINDNESS FOR WEAKNESS...
-
- Quad Expert
- Contacteer:
dit is nu al de zoveelste nutteloze opmerking die ik op dit forum lees van jou...cyclonedriver schreef:als je niet veel kilometers doet, is het om de 6 maanden
waarom om de 6maanden? mensen die niet veel rijden gaan af op km stand om olie te veranderen of te laten veranderen, anderen doen een jaar inspectie...
anderen die veel rijden gaan af op rijuren en km's
wat artic cat beweerd is ook niet echt juist, als je motor in orde is wordt er niets van olie gebruikt... toch niet merkbaar indien wel moet je bijvullen. als je over een quad spreekt,spreek je over onderhouden bij intensief gebruik om de 800a1000KM en bij soft gebruik mag je toch ook om de 1500KM je olie er af smijten en verse opdoen. afhankelijk van quad tot quad. een yzf gaat sneller olie nodig hebben dan pakweg een grizzly 700 (alhoewel ik mensen ken die vrij hard tekeer gaan en ook om de enkele malen rijden alles goed vervangen) en op 1000Km als alles goedgaat mag er geen 200ML minder afkomen dan er opgegaan is, anders zit er iets niet juist en blaas je al blauwe domp...
indien er olie ontbreekt mag je bijvullen,wel proberen bij hetzelfde type of merk olie te blijven en niet te mengelen
greetz
-
- Quadrunner
-
- Quadrunner