ik ben van plan een keer mijn olie bij te vullen van mijn raptor 350
echter zou ik niet weten waar ik dit doen kan
![Beschaamd :oops:](./images/smilies/icon_bloos.gif)
waar kan ik de olie in gieten?
en om de hoeveel keer verversen jullie de olie helemaal?
en hoe doe ik dit?
die manuals zijn offline gehaalt,mocht niet zomaar ter beschikking staan voor iedereen...Ruff Ryder schreef:ik vul iedere week een kletske bij, al is t maar een heeel klein beetje, olie mindert altijd dus k zou zeggen kijk je oliepeil eens na en vul eventueel eens bij,
er zijn van die manuals waar je alles in terug kan vinden dacht ik, wil iemand even een linkje hiervan posten?
en ga es naar een uadwinkel en vraag daa of zze je methad en tand will uitleggen hoe t zzit en hoet moet.
veel succes nog he
van de 660 heb k nog, had die op cd gezetz400_racer schreef:die manuals zijn offline gehaalt,mocht niet zomaar ter beschikking staan voor iedereen...Ruff Ryder schreef:ik vul iedere week een kletske bij, al is t maar een heeel klein beetje, olie mindert altijd dus k zou zeggen kijk je oliepeil eens na en vul eventueel eens bij,
er zijn van die manuals waar je alles in terug kan vinden dacht ik, wil iemand even een linkje hiervan posten?
en ga es naar een uadwinkel en vraag daa of zze je methad en tand will uitleggen hoe t zzit en hoet moet.
veel succes nog he
dit is nu al de zoveelste nutteloze opmerking die ik op dit forum lees van jou...cyclonedriver schreef:als je niet veel kilometers doet, is het om de 6 maanden