Nieuwprijs compleet afgeleverd incl. NL kenteken: €5600,-

topsnelheid +/- 105 km/h
Hij is wel veel breeder als een raptor, en schijnt veel beter te sturen daardoor...
Foto kijk ik vanmiddag nog wel ff naar...AlfA schreef:deze aangeboden in plaats van een raptor
Wat voor 'n dealer is dat...
Raptor is normaal 660 of 700 (misschien raptor 350à
daar zal zo'n chineesje zeker niet in de buurt van komen...
Foto werkt trouwens niet
Ik moet zeggen, ik heb eens wat foto's opgezocht, en 't ziet er vrij degelijk uit, maar 300cc en een automaat, ik wee thet niet, en het merk zegt me ook niets.
Ik bedoelde eigenlijk dat er geen slijtage materiaal van de koppeling/versnelling bij je cilinder kan komen... waardoor er minder kans is op slijtage van je cilinder/piston. En je die olie ook minder vaak hoeft te vervangen? Dus minder olie verbruik?karl schreef:Voordeel van automaat is dat het niet 1 olie bad is.. koppeling/versnelling/cilinder... en dus gunstiger zou moeten zijn wat betreft olie verbruik/verversen etc.![]()
![]()
Bij een automaat moet je net zo op tijd je olie verversen dan bij een schakel.
En wat heeft het olie verbruik te maken of het wel of niet een auotmaat is![]()
Het benzine verbruik is bij een automaat ook hoger.
En wat Alfa al schreef je hebt ook nog eens vermogenverlies door je automaat.
grt. van een automaat rijder
Bedankt voor je aanbod!quadfun schreef:Heb zo ene staan 2 de hands met kleine schade.
Is wel een axcess speed 250 , maar das dezelfde dacht ik.
Enkel plastiek vooraan defect . +- 350 km op de teller.
+- 3500€
Yamaha heeft toch wel degelijk een 250cc raptor in het gamma staan hoor!brumm schreef: Stel dat yamaha nu echt een 250cc raptor had gemaakt met het 250cc 4 takt blok uit hun Yfz dan was dat toch echt een hele snelle machine geworden waar de meeste quads moeite mee zouden hebben.
Maar dat gebeurt niet, dus moet je dat zel doen.
Is nog niet eens 350cc maar 300cc...No Limit W-tec schreef:Zou me sterk verwonderen dat een automaat 350cc 105 km per uur zou halen als je ziet dat een Grizzly 700 en dergelijke ook maar zo snel gaan.