brumm schreef:Ja je begrijpt me verkeerd. Als ze in die raptor eens het blok hadden gelegd van het mx motor 250cc 4 takt. Alleen hebben ze in de raptor 250cc een oud blok gebruikt lucht gekoeld wat niet echt spektakel is. Anders was het wel de quad om te willen. ongeveer 43 pk en een gewicht rond 150kg. Dat is leuk.
Dan ben je echt wel snel hoor!
Ow op die manier... wist niet dat ze er een oud blok in gegooit hadden... najah past een 250cc yfz blok er niet in dan? ... najah alles kan, maar kost geld.
barossa chetaa schreef:
als ik dezen met de Dinli 450 verglijk vind ik de triton mooier , maar wat zouw het verschil zijn ?? zou er veel in zitten welke is beter enzovoort
voor de mensen die duits kunnen heb ik nog een filmpje http://www.youtube.com/watch?v=VPdwSqrNKHg" onclick="window.open(this.href);return false;
alvast bedankt
Triton wordt gemaakt door de de fabrikant van ACCES
Hyosung 450'er motor
Chassie wat op die van de Suzuki LTZ 400 lijkt (of is gemaakt van suzuki onderdelen....??)
hoor zich al goed aan , en ik heb een winkel gevonden die ze doet verkopen in duitslands 27 min rijden , wij gaan er meschien morgen heen , en kijken wat het is , en anders een anderen keer
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
zoo ik ben er geweest was 20 min rijden ong , we hebben er heen gekeken supper ding niks op aan te merken of wat dan ook , hij is breeder dan een suzuki ltz , en ziet er ook goed uit , me pa mocht op de baja een test rit maken en reed goed voor een automaat (Y) hij heeft ook een extra hendel aleen voor de achterrem waar normaal de kopeling is , het zijn mooien dingen en apart , en zijn supper , als aan mij licht , is hij beter dan de barossa en past hij meschien tussen de A-Merken ,
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!