Snerpend geluid normaal?
-
- Toeschouwer
Snerpend geluid normaal?
Beste quadrijders,
Mijn quad maakt al van in het begin (heb hem nu ongeveer een maand) een snerpend geluid bij bepaalde toerentallen.
In onderstaande filmpje kan je dit duidelijk horen op het moment dat ik naar de camera toe rijd:
http://www.koebra.be/autowereld/Film.wmv
Edit: je hoort het op 0:20 en 0:22
Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Volgens Don Gigantico zou het te maken hebben met de ketting, maar ik meen het geluid ook te hebben als ik in neutraal gas geef.
Volgende week ga ik wellicht bij de dealer, maar had ook graag jullie mening gekend.
Vriendelijke groeten,
Den Billie.
Mijn quad maakt al van in het begin (heb hem nu ongeveer een maand) een snerpend geluid bij bepaalde toerentallen.
In onderstaande filmpje kan je dit duidelijk horen op het moment dat ik naar de camera toe rijd:
http://www.koebra.be/autowereld/Film.wmv
Edit: je hoort het op 0:20 en 0:22
Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Volgens Don Gigantico zou het te maken hebben met de ketting, maar ik meen het geluid ook te hebben als ik in neutraal gas geef.
Volgende week ga ik wellicht bij de dealer, maar had ook graag jullie mening gekend.
Vriendelijke groeten,
Den Billie.
-
- Quadracer
dat is bij mij toch niet...
lijkt alsof er iets hard trilt op dat moment
lijkt alsof er iets hard trilt op dat moment
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Toeschouwer
-
- Toeschouwer
Da's godverdikke wel een gedacht! Daar heb ik niet aan gedacht dedzu, en ja, ik kan niet zeggen "voor die platen er waren had ik dat niet" want de platen zaten er van in 't begin op... Check ik morgen zeker eens na!billi schreef:je moet eens kijken naar u bescherm platen onder de quad,als deze gene goeie join heeft trilt het op een bepaalt toeren tal,en da gaat da geluid zijn,gr
Thanx 4 the tip!
-
- Quadrunner
-
- Toeschouwer