Bashan 200
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
IK SNAP DEZE GAST ECHT NIET 1ST SPRINGT IE VAN HOOG NAAR LAAG OM TE BEWEREN DAT EEN BASHAN LELIJK IS EN NU ZEGT IE `MOOI QUADJE` IK SNAP ZULKE MENSEN NIET HOOR , LEUGENS VERTELLEN OM GELIJK TE KRIJGENbarossa chetaa schreef:haha had je ook soms wel nodig denk ik he , maar mooi quadje
(QUOTE) snap ik maar dat licht er aan wat je mooi vind ik vind een bashan maar afschuwenlijk Braken en barossa mooier , BLA BLA BLA
-
- Quad Expert
Een uitroepteken is ook al duidelijk... caps lock aan zetten is irritant!tomas schreef:IK SNAP DEZE GAST ECHT NIET 1ST SPRINGT IE VAN HOOG NAAR LAAG OM TE BEWEREN DAT EEN BASHAN LELIJK IS EN NU ZEGT IE `MOOI QUADJE` IK SNAP ZULKE MENSEN NIET HOOR , LEUGENS VERTELLEN OM GELIJK TE KRIJGENbarossa chetaa schreef:haha had je ook soms wel nodig denk ik he , maar mooi quadje
(QUOTE) snap ik maar dat licht er aan wat je mooi vind ik vind een bashan maar afschuwenlijk Braken en barossa mooier , BLA BLA BLA
Maar misschien bedoeld hij dat de standaard bashan's lelijk zijn... aangezien deze niet geheel standaard meer is zou het kunnen zijn dat hij deze nu wel mooi vind! Dus waarom zou je daar moeilijk over gaan doen...
En jah, je kan verwachten dat als je met een goedkoop kwaliteitief minder quadje aan komt zetten dat je niet altijd positief commentaar krijgt... Maar dan had je maar een raptor 700r moeten kopen! Simpel zat...
Dat je nog meer commentaar krijgt omdat je zelf beweerd dat de bashan wel van (super)goede kwaliteit is.. is je eigen schuld, als je beetje verstand hebt van materiaalkunde, sterkteleer + voldoende praktijk ervaring weer je wat echt kwaliteits verschil is! En dat een chinees dus wel degelijk ver achter blijft bij een A-merk...
No Can't Do!
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
ik zal hier geen antwoord meer op gaan geven omdat meneer denk dat het een supper goeien kwalitijd is , dat dus voor 200 % niet waar is , het is een c - merk en daar bij zal het blijven , en meing geven mag je niet geven blijkbaar naa je , ik geef je een goeien tip , je zit pas op het forum , en als je zoo door gaat wie nu , dan kom je nog in moelijken tijden te zitten op het forum dan zal je niet meer respecteren
dus hierbij zeg ik niks meer in mijn ijgen topic , je zoek het je maar verder uit ! . veel suc6 , dit was mijn laaste post in dit topic , ik reageer als ik gevraagt word , of ik het totaal niet eens ben met een post van een ander , maar dat zal niet gebeuren DENK IK
dus hierbij zeg ik niks meer in mijn ijgen topic , je zoek het je maar verder uit ! . veel suc6 , dit was mijn laaste post in dit topic , ik reageer als ik gevraagt word , of ik het totaal niet eens ben met een post van een ander , maar dat zal niet gebeuren DENK IK
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
ardkapteijn schreef:Een uitroepteken is ook al duidelijk... caps lock aan zetten is irritant!tomas schreef:IK SNAP DEZE GAST ECHT NIET 1ST SPRINGT IE VAN HOOG NAAR LAAG OM TE BEWEREN DAT EEN BASHAN LELIJK IS EN NU ZEGT IE `MOOI QUADJE` IK SNAP ZULKE MENSEN NIET HOOR , LEUGENS VERTELLEN OM GELIJK TE KRIJGENbarossa chetaa schreef:haha had je ook soms wel nodig denk ik he , maar mooi quadje
Maar misschien bedoeld hij dat de standaard bashan's lelijk zijn... aangezien deze niet geheel standaard meer is zou het kunnen zijn dat hij deze nu wel mooi vind! Dus waarom zou je daar moeilijk over gaan doen...
En jah, je kan verwachten dat als je met een goedkoop kwaliteitief minder quadje aan komt zetten dat je niet altijd positief commentaar krijgt... Maar dan had je maar een raptor 700r moeten kopen! Simpel zat...
Dat je nog meer commentaar krijgt omdat je zelf beweerd dat de bashan wel van (super)goede kwaliteit is.. is je eigen schuld, als je beetje verstand hebt van materiaalkunde, sterkteleer + voldoende praktijk ervaring weer je wat echt kwaliteits verschil is! En dat een chinees dus wel degelijk ver achter blijft bij een A-merk...
heb nooit van me leven gezegd dat bashan van goede of van supergoede kwaliteit is dus ik weet niet wat je L U L T gozer als je kunt lezen knaapje heb ik gezegd dat je krijgt waar je voor betaald dus wat kom je nu allemaal zwetsen over materiaalkunde sterkteleer TJAPPIE
KOOP MIJN QUAD VOOR DE ZOMER EN NIET VOOR MIJN HELE LEVEN DUS WAARVOOR ZOU IK 10000 EURO UITGEVEN VOOR 4 MAANDEN PLEZIER
en op het forum krijg je altijd commentaar positief of negatief denk je dat ik raptor 700 ga kopen om positieve reacties te krijgen ik koop wat ik leuk en mooi vind en niet om wat anderen er van denken want daar heb ik schijt aan duidelijk NU
ok.. beetje gezeik hier in 't topic dat totaal ergens anders over gaat!
ik ga geen conclusies trekken en barossa chetaa ik waardeer je reacties zeer en vraag je hierbij ook gewoon door te blijven met je mening geven op mijn bashan en andere quad's.
kijk een bashan is indd kwaliteits bagger! het motorblokje is prima en nog wel wat dingen maar over 't algemeen moet je alles vervangen.
als je daar bewust voor kiest (zoals ik) dan weet je dat je er gewoon geld in moet stoppen om het kwalitatief beter te krijgen.
maarrrr zoals meerdere mensen al hebben gevraagd aan mij, ik stop mijn geld hierin om te laten zien dat bashan toch echt wel leuke dingetjes
zijn en je er best wat mee kunt. enne... je kan zeggen wat je wilt maar mijn bashan is wel one of a kind!
dus mijn verzoek.. deze topic gaat over tuning van een quad.. STICK 2 IT (sorry voor de caps-lock )
Ciao!
ik ga geen conclusies trekken en barossa chetaa ik waardeer je reacties zeer en vraag je hierbij ook gewoon door te blijven met je mening geven op mijn bashan en andere quad's.
kijk een bashan is indd kwaliteits bagger! het motorblokje is prima en nog wel wat dingen maar over 't algemeen moet je alles vervangen.
als je daar bewust voor kiest (zoals ik) dan weet je dat je er gewoon geld in moet stoppen om het kwalitatief beter te krijgen.
maarrrr zoals meerdere mensen al hebben gevraagd aan mij, ik stop mijn geld hierin om te laten zien dat bashan toch echt wel leuke dingetjes
zijn en je er best wat mee kunt. enne... je kan zeggen wat je wilt maar mijn bashan is wel one of a kind!
dus mijn verzoek.. deze topic gaat over tuning van een quad.. STICK 2 IT (sorry voor de caps-lock )
Ciao!
Kleine update...
Yeah nieuwe kappenset
de quad is steeds meer naar mijn zin...
wil alleen veeeeel dunnere wegbanden dus moet even rondkijken bij garage's.
heb nog steeds plannen met de radiator...
wil er eigenlijk een extra op aansluiten maar dan een wat kleinere.. zoiets als een oliekoeler.
ook zit ik te kijken voor luchthappers want de radiator zit nu half verborgen achter kappen dus ook niet echt optimale koeling.
ben trouwens nog steeds op zoek naar een cooler-fan dus als iemand wat weet? PM please!
[center]bij het rondsurfen zag ik trouwens dat www.quadtuning.nl uitverkoop heeft!
zitten echt dikke kortingen bij! zeker de moeite waard om ff te checken.[/center]
Ciao!
Yeah nieuwe kappenset
de quad is steeds meer naar mijn zin...
wil alleen veeeeel dunnere wegbanden dus moet even rondkijken bij garage's.
heb nog steeds plannen met de radiator...
wil er eigenlijk een extra op aansluiten maar dan een wat kleinere.. zoiets als een oliekoeler.
ook zit ik te kijken voor luchthappers want de radiator zit nu half verborgen achter kappen dus ook niet echt optimale koeling.
ben trouwens nog steeds op zoek naar een cooler-fan dus als iemand wat weet? PM please!
[center]bij het rondsurfen zag ik trouwens dat www.quadtuning.nl uitverkoop heeft!
zitten echt dikke kortingen bij! zeker de moeite waard om ff te checken.[/center]
Ciao!
-
- Quadrunner
- Contacteer:
- Nightrider
- Quadfanaat
al andere banden gevonden ?
als je geen geschikte auto banden kunt vinden kun je er ook nog scooter banden opzette
daar heb je genoeg keus in , 12 inch was het toch?
hier heb je een linkje
http://www.euroscooters.nl/shop/banden- ... _1547.html
als je geen geschikte auto banden kunt vinden kun je er ook nog scooter banden opzette
daar heb je genoeg keus in , 12 inch was het toch?
hier heb je een linkje
http://www.euroscooters.nl/shop/banden- ... _1547.html
VELGEN+BANDEN TE KOOP!
Zolang deze ''advertentie'' hier staat zijn de velgen nog te koop!
Te Koop:
Zo goed als nieuwe ITP SS112 Velgen! 12"
Prijs is zonder voorbanden.
Normaal worden deze velgen gebruikt voor onder de grote 4x4 ''beesten''
maar deze zijn alleen gebruikt voor op de weg. Altijd netjes onderhouden en dus geen diepe krassen o.d.
Zien er als nieuw uit!
-
-
Prijs: €555.- (nieuw iets meer al €770,-!)
Reden verkoop: Ik ga voor 10" i.p.v. 12"
Verdere opmerkingen: Zien er als nieuw uit!
-
-
-
Contact info:
Email: lpspuntnl@hotmail.com
Tel:
GSM: mailen s.v.p.
Land: Nederland
Provincie: Utrecht
Foto's:
Gelieve enkel te reageren als je een potentiële koper bent.
Te Koop:
Zo goed als nieuwe ITP SS112 Velgen! 12"
Prijs is zonder voorbanden.
Normaal worden deze velgen gebruikt voor onder de grote 4x4 ''beesten''
maar deze zijn alleen gebruikt voor op de weg. Altijd netjes onderhouden en dus geen diepe krassen o.d.
Zien er als nieuw uit!
-
-
Prijs: €555.- (nieuw iets meer al €770,-!)
Reden verkoop: Ik ga voor 10" i.p.v. 12"
Verdere opmerkingen: Zien er als nieuw uit!
-
-
-
Contact info:
Email: lpspuntnl@hotmail.com
Tel:
GSM: mailen s.v.p.
Land: Nederland
Provincie: Utrecht
Foto's:
Gelieve enkel te reageren als je een potentiële koper bent.