![Razz :p](./images/smilies/icon_tong.gif)
Ik ga hem proberen te verkopen, want hij staat meer stil dan dat hij rijdt.
Voor diegene die interesse zouden hebben http://www.kapaza.be/Autos/Volkswagen/1 ... pk_97.html
![Afbeelding](http://img384.imageshack.us/img384/1086/170808001iv8.jpg)
![Afbeelding](http://img384.imageshack.us/img384/1241/170808003ra6.jpg)
Greetz
Yep is een diesel, benzineL crosser schreef:is dat een diesel zojoa dan kan het met de turbo's maar anders niet want jaguar maakt geen geblazen v8 voor de rangerover alleen de 4,2 v8 met supercharger met 400/420 pk
ik vind dat aan de motor's van tegenvoordig veel te veel bescherming en geluid's demping word geplaatst niks mooi meer aan gewoon en plastic plaat met v8 op
Waarom zou je daartegen niks beginnen. Dat zijn veel pk's maar spijtig dat het gewicht veel teniet doet.ProBlaster schreef: ik vind dat aan de motor's van tegenvoordig veel te veel bescherming en geluid's demping word geplaatst niks mooi meer aan gewoon en plastic plaat met v8 opmaar ik zouw hem wil willen 285 pk
daar moet ik niks tegen beginnen
neem gerust aan dat er niet veel golfkes rond rijden met 140pk~JoAcHiM~ schreef:Waarom zou je daartegen niks beginnen. Dat zijn veel pk's maar spijtig dat het gewicht veel teniet doet.ProBlaster schreef: ik vind dat aan de motor's van tegenvoordig veel te veel bescherming en geluid's demping word geplaatst niks mooi meer aan gewoon en plastic plaat met v8 opmaar ik zouw hem wil willen 285 pk
daar moet ik niks tegen beginnen
Om vaart te zetten achter 2,6ton heb je veel paard'tjes nodig.
Gewicht/pk verhouding komt bv. ongeveer overeen met bv een golf 4 tdi 140pk.