here you go sirchineze schreef:waar kost ie 1200 euro dan? stuur dan gelijk de link voor me want ik zi hier 3000 staan op marktplaats vriend
http://motoren.marktplaats.nl/quads-en- ... 3Diw#photo
here you go sirchineze schreef:waar kost ie 1200 euro dan? stuur dan gelijk de link voor me want ik zi hier 3000 staan op marktplaats vriend
chineze schreef:ok en dan nu ff dit als je graag je grote mond wil open doen...lees dan wel ff goed jah kijk naar de foto van de mijne en kijk naar wat je net stuurt weet je ik ben dit forum een beetje zat. dus jullie bekijken t maar
zal een mooi tunings-projectje KUNNEN wordenIzzY schreef:chineze schreef:ok en dan nu ff dit als je graag je grote mond wil open doen...lees dan wel ff goed jah kijk naar de foto van de mijne en kijk naar wat je net stuurt weet je ik ben dit forum een beetje zat. dus jullie bekijken t maar
gast, open je ogen, get real..
ik vraag naar die velgen van de foto die ik post, die komt uit die marktplaats advertentie.
jij komt met je grote mond, dat die velgen wel 750 euro koste,..
terwijl je zo,n kompleet hok voor maar 1200 euro koopt.
dat je dit forum zat bent, heb je aan je zelf te danke, met je betweterig gedrag, en opschepperij.
je turbo verhaal geloof ik ook niet, vertel eens wat meer specs dan, waarom een turbo op zo,n kleine cilinder volume, watvoor turbo en toon eens wat echte foto,s..