alleen *klik* geluid wanneer ik quad wil starten
alleen *klik* geluid wanneer ik quad wil starten
Yo mannen,
Mijn quad wil niet altijd meer starten.
Meestal heeft hij geen probleem en start hij dus ook meteen als ik aan de startknop kom.
Maar de laatste tijd heeft hij het soms dat als ik op de startknop druk, dat ik precies van onder mijn zadel aan de batterij een duidelijke *KLIK* hoor, maar verder niets.
Vorige week had hij dit zeker 10 keer na mekaar, en ik begon al schrik te krijgen of ik em nog kon starten.
Ineens lukte het dan weer wel.
Weten jullie wat dit is ? Want het zou vervelend zijn als ik binnenkort ergens ben en niet gestart geraak ...
Greetz
Mijn quad wil niet altijd meer starten.
Meestal heeft hij geen probleem en start hij dus ook meteen als ik aan de startknop kom.
Maar de laatste tijd heeft hij het soms dat als ik op de startknop druk, dat ik precies van onder mijn zadel aan de batterij een duidelijke *KLIK* hoor, maar verder niets.
Vorige week had hij dit zeker 10 keer na mekaar, en ik begon al schrik te krijgen of ik em nog kon starten.
Ineens lukte het dan weer wel.
Weten jullie wat dit is ? Want het zou vervelend zijn als ik binnenkort ergens ben en niet gestart geraak ...
Greetz
-
- Pro Quadrider
kzou eens naar je batterij kijken wanneer je die klik hoort , is er dan geen vonk ofzo ?
msss gaat je starter niet meer tegoei ... of ergens een kabel die stuk is maar soms toch nog stroom door geeft ofzo
voor de rest geen idee ..
msss gaat je starter niet meer tegoei ... of ergens een kabel die stuk is maar soms toch nog stroom door geeft ofzo
voor de rest geen idee ..
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Quadracer
Dus het kan zijn dat de batterij aan vervanging toe is dan? Ik vind het raar dat hij het dan ofwel NIET doet (enkel klik), ofwel start hij gewoon perfect..
Ik dacht dat hij dan minder en minder kracht zou krijgen om te starten..
Maar ik ga hem dan eens laten uitmeten, dan weet ik meteen of dat het probleem is, en anders bekijk ik de andere opties eens die jullie zeiden
merci
Ik dacht dat hij dan minder en minder kracht zou krijgen om te starten..
Maar ik ga hem dan eens laten uitmeten, dan weet ik meteen of dat het probleem is, en anders bekijk ik de andere opties eens die jullie zeiden
merci
-
- Quad Expert
- Contacteer: