kymco heeft geen 600 en wat is volgens jouw "schreeuwend duur" ?Denus schreef:Jammer dat de Kymco (de 600) zo gewoontjes uit ziet en daarbij schreeuwend duur is.
TGB of Linhai
-
- Quadrunner
- Berichten: 656
- Lid geworden op: vr 09 mei, 2008 11:43
prijs
Dan ben je dus niet op de hoogte.
prijs kymco is niet laag maar zeker niet schreeuwend duur, als je weet wat je krijgt.
Super na zorg van importeur. Onderdelen zeer snel te verkrijgen. Weinig onderhoud nodig. En geen problemen.
Echt super machines met een prijs die overeen komt met de kwalitiet.
prijs kymco is niet laag maar zeker niet schreeuwend duur, als je weet wat je krijgt.
Super na zorg van importeur. Onderdelen zeer snel te verkrijgen. Weinig onderhoud nodig. En geen problemen.
Echt super machines met een prijs die overeen komt met de kwalitiet.
- Denus
- Quadrider
- Berichten: 420
- Lid geworden op: zo 07 sep, 2008 12:44
- Locatie: Grootebroek (West Friesland)
- Contacteer:
De De MXU 500 heeft geforceerde koeling, max. snelheid 74 km/h, max. vermogen 14.3 kw / 5750 rpm (volgens www.kymco.nl).
Niet ècht een machine om met passagier achterop de bergen in te trekken.
Ik geloof best dat de MXU 500 een goed product is, maar niet bedoeld voor de doeleinden die ik voor ogen heb.
Prijs die ik in NL kan vinden ligt tussen de 8850 en de 9000 euro, advies prijs is 9995 euro.
Niet ècht een machine om met passagier achterop de bergen in te trekken.
Ik geloof best dat de MXU 500 een goed product is, maar niet bedoeld voor de doeleinden die ik voor ogen heb.
Prijs die ik in NL kan vinden ligt tussen de 8850 en de 9000 euro, advies prijs is 9995 euro.
-
- Quadrunner
- Berichten: 656
- Lid geworden op: vr 09 mei, 2008 11:43
die gegevens zijn van de gehomologeerde versie zoals hij nieuw word afgeleverd. er zit een "ring" in het inlaatspruitstuk die je d'er moet uithalen en nadien goed inrijden en voila, hij rijd 100 km/h.Denus schreef:De De MXU 500 heeft geforceerde koeling, max. snelheid 74 km/h, max. vermogen 14.3 kw / 5750 rpm (volgens www.kymco.nl).
Niet ècht een machine om met passagier achterop de bergen in te trekken.
Ik geloof best dat de MXU 500 een goed product is, maar niet bedoeld voor de doeleinden die ik voor ogen heb.
Prijs die ik in NL kan vinden ligt tussen de 8850 en de 9000 euro, advies prijs is 9995 euro.
in belgie kosten ze zoveel ni zenne.
Begrenzers!
Begrijp goed dat alle quads die een NL kenteken hebben officieel dus niet meer dan 15kw mogen hebben. Geld ook voor kawasaki suzuki en yamaha.
Dus ook voor kymco. Kymco gaat zoals hiervoor al gemeld is makkelijk 100km/u Kracht genoeg en lange onderhouds interval.
Ken al mensen die er meer dan 10.000km zonder problemen mee hebben gereden.
Begreep dat binnenkort de nieuwe versie met rondom onafhankelijke vering komt.
Lijkt mij zeer mooi. En om eerlijk te zijn is meer dan 500cc volgens mij niet nodig tenzij je wilt racen.
Dus ook voor kymco. Kymco gaat zoals hiervoor al gemeld is makkelijk 100km/u Kracht genoeg en lange onderhouds interval.
Ken al mensen die er meer dan 10.000km zonder problemen mee hebben gereden.
Begreep dat binnenkort de nieuwe versie met rondom onafhankelijke vering komt.
Lijkt mij zeer mooi. En om eerlijk te zijn is meer dan 500cc volgens mij niet nodig tenzij je wilt racen.
- Denus
- Quadrider
- Berichten: 420
- Lid geworden op: zo 07 sep, 2008 12:44
- Locatie: Grootebroek (West Friesland)
- Contacteer:
Dat geloof ik ook (achteraf gezien).
Ik ga ook geen land omploegen, of sneeuw schuiven: een ritje met twee man is ook op een TGB of een Kymco geen issue lijkt me.
(ben gewoon bang om +/- 8000 euro uit te geven , om daarna spijt te hebben)
Ik ga ook geen land omploegen, of sneeuw schuiven: een ritje met twee man is ook op een TGB of een Kymco geen issue lijkt me.
(ben gewoon bang om +/- 8000 euro uit te geven , om daarna spijt te hebben)
Laatst gewijzigd door Denus op wo 17 sep, 2008 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadrunner
- Berichten: 656
- Lid geworden op: vr 09 mei, 2008 11:43
Re: Begrenzers!
ze worden nieuw geleverd met 15 KW (europese homologatie). na het inrijden neem je gewoon een rond stuk uit het inlaatspruitstuk en hij heeft dan zijn vol vermogen.brumm schreef:Begrijp goed dat alle quads die een NL kenteken hebben officieel dus niet meer dan 15kw mogen hebben. Geld ook voor kawasaki suzuki en yamaha.
Dus ook voor kymco. Kymco gaat zoals hiervoor al gemeld is makkelijk 100km/u Kracht genoeg en lange onderhouds interval.
Ken al mensen die er meer dan 10.000km zonder problemen mee hebben gereden.
Begreep dat binnenkort de nieuwe versie met rondom onafhankelijke vering komt.
Lijkt mij zeer mooi. En om eerlijk te zijn is meer dan 500cc volgens mij niet nodig tenzij je wilt racen.