![Trainen :spieren:](./images/smilies/icon_spieren.gif)
![Duimend Knikken :knikduim:](./images/smilies/icon_knik_goed.gif)
Sorry hoor, maar dat slaat echt nergens op::::JoReN:::: schreef:wrm niet van de eerste keer een quadje van een deftig merk? een bashan kost mss wel niet veel, maar reken eens al je kosten erbij tot dat je een 'deftige' bashan bekomt, zal overeenkomen met een blaster of iets dergelijks...
enfin, ik denk er het mijne van, heel de quadmarkt is gewoon verziekt door die stomme chinese quads, sorry dat ik mijn mening zeg...
Iedereen mag zijn mening toch delen he op een openbaar forum...jdrulez schreef:Sorry hoor, maar dat slaat echt nergens op::::JoReN:::: schreef:wrm niet van de eerste keer een quadje van een deftig merk? een bashan kost mss wel niet veel, maar reken eens al je kosten erbij tot dat je een 'deftige' bashan bekomt, zal overeenkomen met een blaster of iets dergelijks...
enfin, ik denk er het mijne van, heel de quadmarkt is gewoon verziekt door die stomme chinese quads, sorry dat ik mijn mening zeg...
Sluit ik me helemaal bij aan! En dan daarbij ALS er iets kapot gaat bij een bashan, zijn de onderdelen erg goedkoop, dat is bij yamaha wel anders.rockfordbreda schreef:Je mag je mening zeker geven maar het is altijd "DIE CHINEESEN" wordt er een beetje moe van.
Ik heb nu ook een probleempje met mijn "CHINEES" maar ik vind het nog steeds een leuk apperaat.
En wat betreft de stukken aan zo'n quad.
Dat ligt helemaal aan je eigen.Als je er mee tekeer gaat als een zot gaat ie idd kapot maar een yamaha of een barossa of wat voor merk zal ook kapot gaan.
Als je met je daf altijd max rijdt gaat ie kapot maar een ferrari ook.
En daarbij als ik zo eens kijk op het forum en lees hoeveel er een A-merk kapot gaat en een probleem heeft waar niet uit te komen is,dan denk ik dat het nog wel mee valt.
En niemand die een "BASHAN"(zo heten ze he) zal ooit een A-merk afzeiken maar andersom wel.
Dat heeft wel een beetje met respect te maken denk ik.
Mvg;
Martijn