Beste,
Gezien wat er allemaal van die chinezen op het salon van intermoto staat. Stillaan begint dit merk een opmars te maken en ze hebben over een periode een enorme vooruitgang gemaakt.
Natuurlijk staat yamaha, suzuki, honda, enz nu enorme stappen voor. Dat weet ik ook maar onthou dat de eerste bashan's echte wrakken waren, ten op zichte van nu. Het model van nu en 2 jaar geleden is nog niet veranderd maar als je dichterbij gaat zien zijn er reeds vele dingen gebeurd die deze quad quasi kwaliteit verbeteren. De motor is wel zeer sterk. Natuurlijk moet er nog heel veel gebeuren eraan.
Mocht je nu een nieuw A-merk kopen, laat hem 3 jaar staan en koop na 3jaar een bashan, dan kan ik u garanderen dat deze uw A-merk zal evenaren.
Maar natuurlijk kunnen ze geen inhaalbeweging maken om voor te lopen op het huidige aanbod van de A-merken op een korte periode.
Zelf heb ik ook een bashan en ben zeer tevreden over dat fun-ding. Wetend dat dit geen alledaags vervoermiddel is. Ik sleutel er ook regelmatig aan hoor maar doe het graag. Trouwens, de meeste op het forum hier hebben sleutelwerk, eender welk merk. Dat maakt het plezierig. Indien je zelf niets kan sleutelen zou ik zeggen, koop A-merk, inderdaad, maar ikzelf vindt het louter voor de fun een goedkoop spul die mij nog niet in de steek gelaten heeft.
Als je wil krijg je alles stuk en een chineesje wat rapper dan een yamaha of dergelijke.
Volgend jaar maak ik hoogst waarschijnlijk ook een overstap op een zwaarder model en zie natuurlijk een suzuki of yamaha zitten maar evengoed een nieuwe chinees. In de quadclub zit eveneens een bashan, wat die reeds meegemaakt, dat hou je niet voor mogelijk, en nog steeds doet hij het. Die persoon zou volgend jaar ook een zwaarder willen maar is er nog steeds tevreden over.
Hopelijk begrijp je wat ik bedoel maar we wachten af wat de markt zal doen van de quad's maar deze kent een enorme opmars en daar maken fabrikanten gretig gebruik van. Zij leren ook uit hun fouten.
Hopelijk heb ik het voor iedereen die dit leest een beetje deftig gehouden en waardeer ieder forumlid over zijn mening.
vriendelijke groeten