polaris phoenix

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Boncari
Forum moderator
Forum moderator

Re: polaris phoenix

Bericht door Boncari »

Canada ligt in Noord-Amerika :afgestudeerd:
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'

http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
Tiesko
Quadrider
Quadrider

Bericht door Tiesko »

Bij Amerika denk ik ook aan de Verenigde Staten, de USA......

Canada is gewoon een deel van Amerika... :crosser:
2takt
Boncari
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Boncari »

Oke :D
Dus ik was iets algemener en jij wilde preciezer zijn?? :)
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'

http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
Tiesko
Quadrider
Quadrider

Bericht door Tiesko »

een schoon compromis.. :idea:
2takt
Koen Berendsen
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Koen Berendsen »

Niet te moeilijk doen jongens:D

Hoe is de e-ton 300? Ik vind het jammer dat ze geen hogere versie maken van de viper die er nog cool uitzag. Vactor ziet er ook goed uit hoor! Maar beetje ulitry zonder bagerekken.

Waarom maken zowel acces kymco (maakte?) e-ton en andere B merken altijd 250 en 300cc quads? Die 50 cc extra vermogen leverd toch ook (bijna) niks op?

Waarom komen die niet met een automaat 450cc ofzoiets. Zal dan best meer verkopen aangezien er zoweinig sportieve 300+ automaten zijn. En je merkt wel dat bij velen een automaat toch wel een voorkeur is (bij mij ook aangezien ik niet kan schakelen en ook reacreatief rij)d)

Zal best weleens een acces/e-ton/tbg/kymco/... 500cc automaat willen zien! Die Schrambler en KFX 700 verkopen juist door die automaat beter!
YAMAHA BREEZE 125cc
jaapveenhof
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door jaapveenhof »

helemaal mee eens
Koen Berendsen schreef:Niet te moeilijk doen jongens:D

Hoe is de e-ton 300? Ik vind het jammer dat ze geen hogere versie maken van de viper die er nog cool uitzag. Vactor ziet er ook goed uit hoor! Maar beetje ulitry zonder bagerekken.

Waarom maken zowel acces kymco (maakte?) e-ton en andere B merken altijd 250 en 300cc quads? Die 50 cc extra vermogen leverd toch ook (bijna) niks op?

Waarom komen die niet met een automaat 450cc ofzoiets. Zal dan best meer verkopen aangezien er zoweinig sportieve 300+ automaten zijn. En je merkt wel dat bij velen een automaat toch wel een voorkeur is (bij mij ook aangezien ik niet kan schakelen en ook reacreatief rij)d)

Zal best weleens een acces/e-ton/tbg/kymco/... 500cc automaat willen zien! Die Schrambler en KFX 700 verkopen juist door die automaat beter!
Afdeling Zeeland
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Afdeling Zeeland »

Ik zou niet tegen een Canadees zeggen dat hij Amerikaan is... Dat betekend waarschijnlijk toch heibel..!!

Can-Am Zegt het al; canadees-amerikaans product.

Kees, van Brabant Quads, vertelde mij afgelopen week dat Can-Am nu 4 jaar garantie geeft om hun overtuiging van hun eigen produkt aan te geven.
Zo weer terug van ff weg geweest...
Jasper
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Jasper »

Afdeling Zeeland schreef:Ik zou niet tegen een Canadees zeggen dat hij Amerikaan is... Dat betekend waarschijnlijk toch heibel..!!

Can-Am Zegt het al; canadees-amerikaans product.

Kees, van Brabant Quads, vertelde mij afgelopen week dat Can-Am nu 4 jaar garantie geeft om hun overtuiging van hun eigen produkt aan te geven.
Aardige jongen is dat van brabant quads. Wel jammer dat "brabant quads" een boeren schuurtje is (tuinder?) met wat quads er in. Hij doet het af en toe s'avonds en in het weekend en het komt allemaal verre van professioneel over. Voor onderdelen is het een prima adres, maar om er voor onderhoud te gaan of zelfs een quad te kopen... :?
Plaats reactie