welk tandwiel?
welk tandwiel?
rij nu een tijdje rond op mijn raptor 660 ma denk dat die originele vertanding heeft .maar nu wil ik eigen gaan oefenen enzo voor op twee wielen te rijden enzo en beetje meer spelen kan ik dan beter tandwielen veranderen? zo ja welke?
-
z400_racer
- Quadracer

Re: welk tandwiel?
vooraan 1 of 2 tandjes kleiner gaan zou ik voorstellen, zit nu ook met 1tje kleinen en dat maakt 'm al wat agressiever
eventueel achteraan +1, +2, +.. tandjes erbij maar die zult ge niet voelen
eventueel achteraan +1, +2, +.. tandjes erbij maar die zult ge niet voelen
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
dus gwn vooraan 1 tandje minder? kun jij op twee wielen rijden?trek je hem op twee wielen in tweede of hoe doe je het?
-
z400_racer
- Quadracer

ik zit nu vooraan met 1tje minder
zelf kan ik niet zo super op 2wielen rijden maar in 2de omhoogtrekken lukt wel goed
zelf kan ik niet zo super op 2wielen rijden maar in 2de omhoogtrekken lukt wel goed
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
4 wheels 4 more fun!
ik heb just geteld ik heb vanvoor tandwiel 13 steken is dat origineel?dus ik moet dan een twaalf pakken of bestaat deze niet want ik vind deze nergens op internet.
-
z400_racer
- Quadracer

wat de standaart verhouding van een 660 is weet ik niet maar je zult er wel kunnen aangeraken hoordjgerry schreef:ik heb just geteld ik heb vanvoor tandwiel 13 steken is dat origineel?dus ik moet dan een twaalf pakken of bestaat deze niet want ik vind deze nergens op internet.
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
4 wheels 4 more fun!
ik denk dat de standaard verhouding 13 voor en 40 vanachter is.maar moest ik gene twaalf vinden kan ik evengoed vanachter een 38 plaatsen geef dat hetzelfde effect?
-
z400_racer
- Quadracer

vanachter moet je groter gaan om hetzelfde effect te bekomen.. maar een 2tandjes vanachter meer geeft nog altijd niet dezelfde effecten als 2 of 1tandje minder vooraandjgerry schreef:ik denk dat de standaard verhouding 13 voor en 40 vanachter is.maar moest ik gene twaalf vinden kan ik evengoed vanachter een 38 plaatsen geef dat hetzelfde effect?
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
4 wheels 4 more fun!
-
vanpee jelle
- Quadracer

met de originele vertanding krijg je hem zonder probleem omhoog.
grtz jelle
grtz jelle
raptor 660 power
Ik zou ook je tandwielen standaard laten, net zoals vanpee jelle zegt.djgerry schreef:rij nu een tijdje rond op mijn raptor 660 ma denk dat die originele vertanding heeft .maar nu wil ik eigen gaan oefenen enzo voor op twee wielen te rijden enzo en beetje meer spelen kan ik dan beter tandwielen veranderen? zo ja welke?
Met enkel gasgeven in de 2e versnelling (koppeling los) moet die makkelijk omhoog komen
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700