Informatie YFZ450F
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Als mijn 450 zijn beste tijd gehad heeft en zoals verwacht er geen papieren meer zullen zijn voor de YFZ (ook Duitse TUV keuring zou niet meer mogelijk zijn), dan koop ik zo'n grijze import YFZ en bouw die over in mijn chassis met papieren
Vervolgens verkoop ik de oude motor in de nieuwe chassis en verkoop hem in Frankrijk tegen een prijsje...
Vervolgens verkoop ik de oude motor in de nieuwe chassis en verkoop hem in Frankrijk tegen een prijsje...
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
ja precies voor belgie maar niet voor in nederland
en vincent WIL geen quad met kenteken
en mischien kunnen we hem beter tips geven over de quad
dan stom lullen over een kenteken
vincent olie vervangen doe je samen met het olie filter
ik zou ongeveer 1 dag rijden met de quad en het er dan uithalen en
schone olie erin wel 100% synteties
als er nog vragen zijn er zijn hier zat rijders met een 450
dus kunnen allemaal antwoord geven
suc6 met je keus
en vincent WIL geen quad met kenteken
en mischien kunnen we hem beter tips geven over de quad
dan stom lullen over een kenteken
vincent olie vervangen doe je samen met het olie filter
ik zou ongeveer 1 dag rijden met de quad en het er dan uithalen en
schone olie erin wel 100% synteties
als er nog vragen zijn er zijn hier zat rijders met een 450
dus kunnen allemaal antwoord geven
suc6 met je keus
ja dat wist ik wel... wou ff vermelden dat die van kenny goedkoop is.
meestal rijden ze een dag of 2-3 met de olie die erin zit, dan vervangen, zoals storm zegt met oliefilter etc... dan paar weken rijden, ligt eraan hoeveel je rijdt, dan nog 1 keertje vervangen, oliefilter hoeft niet noodzakelijk maar zoveel kost die ook weer niet. wanneer je dat gedaan hebt, gewoon lang zo rijden, meeste zeggen na 12u vervangen, dat is nogal dikke zever wanneer je geen competitie rijdt, je zou nogal olie mogen kopen
meestal rijden ze een dag of 2-3 met de olie die erin zit, dan vervangen, zoals storm zegt met oliefilter etc... dan paar weken rijden, ligt eraan hoeveel je rijdt, dan nog 1 keertje vervangen, oliefilter hoeft niet noodzakelijk maar zoveel kost die ook weer niet. wanneer je dat gedaan hebt, gewoon lang zo rijden, meeste zeggen na 12u vervangen, dat is nogal dikke zever wanneer je geen competitie rijdt, je zou nogal olie mogen kopen
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Storm, bedankt voor het aanbod, maar de koop staat al vast eigenlijk, dus rijden is niet nodig, want met een beetje mazzel rij ik volgende week op mijn eigen 450
Tips over de afstelling en olie, daar heb ik wat aan, dus als er nog dingen zijn, waar ik rekening mee moet houden, dan hoor ik het graag.
Tips over de afstelling en olie, daar heb ik wat aan, dus als er nog dingen zijn, waar ik rekening mee moet houden, dan hoor ik het graag.
yfz's rule !Vincent schreef:Storm, bedankt voor het aanbod, maar de koop staat al vast eigenlijk, dus rijden is niet nodig, want met een beetje mazzel rij ik volgende week op mijn eigen 450
Even vermelden dat mijn YFZ gekeurd is MET TUV keuring , IK heb dan ook TUV Bewijs van keuring .elsinore schreef:een quad met belgische papieren is hier niet veel waard (dat wil zeggen de papieren dan) om hem legaal voor NL (op de weg) te maken moet ie via duitsland door de tüv en dan naar de rdw.
(dan mag je over de aankoopprijs ook nog ff bpm betalen .....27%)
als je enkel voor de cross wilt, gewoon zonder papieren kopen.
dat is ook wat storm bedoelt.
doei doei
Trouwens een AUTO - QUAD - MOTO - BOOT ouder dan 6 maanden kan je binnen europa kopen en hem dan laten inschrijven zonder er opnieuw belastingen of RDW of tax of watever op te betalen . Dank u europa .
Dus als je met mijn Belgische papieren naar de doaune gaat in nederland zetten ze daar een stempel op , TUV papieren bijbrengen , RDW keuringkje en hop je platen zijn er !
Dus hou op over iets te discuteren voor je je geinformeerd hebt !
klopt voor geen meter, sorry.B@ckBone schreef:Even vermelden dat mijn YFZ gekeurd is MET TUV keuring , IK heb dan ook TUV Bewijs van keuring .elsinore schreef:een quad met belgische papieren is hier niet veel waard (dat wil zeggen de papieren dan) om hem legaal voor NL (op de weg) te maken moet ie via duitsland door de tüv en dan naar de rdw.
(dan mag je over de aankoopprijs ook nog ff bpm betalen .....27%)
als je enkel voor de cross wilt, gewoon zonder papieren kopen.
dat is ook wat storm bedoelt.
doei doei
Trouwens een AUTO - QUAD - MOTO - BOOT ouder dan 6 maanden kan je binnen europa kopen en hem dan laten inschrijven zonder er opnieuw belastingen of RDW of tax of watever op te betalen . Dank u europa .
Dus als je met mijn Belgische papieren naar de doaune gaat in nederland zetten ze daar een stempel op , TUV papieren bijbrengen , RDW keuringkje en hop je platen zijn er !
Dus hou op over iets te discuteren voor je je geinformeerd hebt !
alles wat hier op de weg rijdt is onderhevig aan BPM (belasting personen voertuigen) en die is 27% over de nieuw of dagwaarde, goedkope bonnen heeft geen zin want dan gaan ze dagwaarde schatten en daar zijn ze hier heel goed in.
dus je kunt wel zeggen dat ik niet moet diskuteren zonder dat ik geinformeerd ben..........................look who is talking.
-
- Quadracer
- Contacteer:
Is dat niet zo dan ? met al die regeltjes die we hier hebben? Als enige land van europa hebben we en dure benzine als belasting en wegen belasting en bpm dat is toch kut of wat???
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"