Vervolgens verkoop ik de oude motor in de nieuwe chassis en verkoop hem in Frankrijk tegen een prijsje...

yfz's rule !Vincent schreef:Storm, bedankt voor het aanbod, maar de koop staat al vast eigenlijk, dus rijden is niet nodig, want met een beetje mazzel rij ik volgende week op mijn eigen 450

Tips over de afstelling en olie, daar heb ik wat aan, dus als er nog dingen zijn, waar ik rekening mee moet houden, dan hoor ik het graag.
Even vermelden dat mijn YFZ gekeurd is MET TUV keuring , IK heb dan ook TUV Bewijs van keuring .elsinore schreef:een quad met belgische papieren is hier niet veel waard (dat wil zeggen de papieren dan) om hem legaal voor NL (op de weg) te maken moet ie via duitsland door de tüv en dan naar de rdw.
(dan mag je over de aankoopprijs ook nog ff bpm betalen .....27%)
als je enkel voor de cross wilt, gewoon zonder papieren kopen.
dat is ook wat storm bedoelt.
doei doei
klopt voor geen meter, sorry.B@ckBone schreef:Even vermelden dat mijn YFZ gekeurd is MET TUV keuring , IK heb dan ook TUV Bewijs van keuring .elsinore schreef:een quad met belgische papieren is hier niet veel waard (dat wil zeggen de papieren dan) om hem legaal voor NL (op de weg) te maken moet ie via duitsland door de tüv en dan naar de rdw.
(dan mag je over de aankoopprijs ook nog ff bpm betalen .....27%)
als je enkel voor de cross wilt, gewoon zonder papieren kopen.
dat is ook wat storm bedoelt.
doei doei
Trouwens een AUTO - QUAD - MOTO - BOOT ouder dan 6 maanden kan je binnen europa kopen en hem dan laten inschrijven zonder er opnieuw belastingen of RDW of tax of watever op te betalen . Dank u europa .
Dus als je met mijn Belgische papieren naar de doaune gaat in nederland zetten ze daar een stempel op , TUV papieren bijbrengen , RDW keuringkje en hop je platen zijn er !
Dus hou op over iets te discuteren voor je je geinformeerd hebt !