grijze bougie
-
luukblaster
- Toeschouwer

-
luukblaster
- Toeschouwer

-
luukblaster
- Toeschouwer

-
luukblaster
- Toeschouwer

Re: grijze bougie
Het is al weer een tijd geleden dat ik hier op het forum zat maar me probleem is nog steeds niet opgelost. met sproeier 290 was de bougie eigenlijk nog hetzelfde als met 230 ook een beetje grijskleurig maar hij reed wel wat minder met 290 ook onder de 290 blijft de bougie dezelfde kleur. Ik heb ook nog met 300 310 en 320 geprobeerd maar dan trekt hij gewoon niet meer en komt hij niet meer op toeren. Tussen de 230 en de 260/270 rijd hij nog wel goed en ik heb ook al wat met de gasnaald gespeeld maar dat hielp niet echt. Ik weet niet meer wat ik ermee aan moet wie kan me helpen?
Groeten, Luuk
Groeten, Luuk
Kun jeje setup even aanpassen als ik het hier fout neer zet?
je rijdt met:
Standaard CC en cabr
open luchtfilterbak
Standaard uitlaat
Momenteel sproeier?
hoeveel slagen staat je luchtschroef?
Zo ver jij weet trekt hij nergens valse lucht?
je rijdt met:
Standaard CC en cabr
open luchtfilterbak
Standaard uitlaat
Momenteel sproeier?
hoeveel slagen staat je luchtschroef?
Zo ver jij weet trekt hij nergens valse lucht?
-
luukblaster
- Toeschouwer

Standaard CC en cabr: Ja maar wel met andere membraankleppen.
open luchtfilterbak: Nee eigelijk niet maar ik heb hem er voor de afstelling er wel eens af gehad.
Standaard uitlaat: Klopt
Momenteel sproeier?: 230 of 240 maar dat weet ik niet meer
hoeveel slagen staat je luchtschroef?: Gewoon standaard iets van 1,5 of 2 slagen dacht ik.
Zo ver jij weet trekt hij nergens valse lucht?: Er zitten allemaal nieuwe pakkingen tussen dus niet dat ik weet nee
open luchtfilterbak: Nee eigelijk niet maar ik heb hem er voor de afstelling er wel eens af gehad.
hoeveel slagen staat je luchtschroef?: Gewoon standaard iets van 1,5 of 2 slagen dacht ik.
Zo ver jij weet trekt hij nergens valse lucht?: Er zitten allemaal nieuwe pakkingen tussen dus niet dat ik weet nee
- raptor350
- Quadracer

sproeier 240 is goed hoor! ...want 230 is origineel dacht ik.luukblaster schreef:Standaard CC en cabr: Ja maar wel met andere membraankleppen.
Luchtschroef moet je zo afstellen , helemaal toe draaien , dan 1.5slagen open en dan beginnen met afstellen ( dus kijken wat het lekkerst loopt )
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules
crosseeuuuhhh ! 
Freestyle rules
-
luukblaster
- Toeschouwer

Maar de bougie moet toch wel koffie bruin zijn of maakt dat niet uit als hij maar goed rijd?
- raptor350
- Quadracer

Als hij lekker in toeren gaat , en gw goed rijdt in het algemeen , dan zit de sproeier goed.luukblaster schreef:Maar de bougie moet toch wel koffie bruin zijn of maakt dat niet uit als hij maar goed rijd?
Als je sproeier te groot of te klein is, dan merk je dat hoor tijdens het rijden.
Bougie is gw een indicator voor grotere of kleinere sproeier.
Freestyle rules
crosseeuuuhhh ! 
Freestyle rules
-
luukblaster
- Toeschouwer

En voor een vonkje dan
. Maar hij rijdt heerlijk en hij schiet meteen omhoog in de toeren dus dan laat ik het zo en ga ik gewoon lekker rijden
. Iedereen bedankt voor de reacties
Groeten, Luuk
Groeten, Luuk
- raptor350
- Quadracer

Ik bedoel dat de bougie slechts een indicator is voor goede sproeier afstelling. Je mag niet 100% vetrouwen op de bougieluukblaster schreef:En voor een vonkje dan . Maar hij rijdt heerlijk en hij schiet meteen omhoog in de toeren dus dan laat ik het zo en ga ik gewoon lekker rijden : . Iedereen bedankt voor de reacties
Groeten, Luuk
goed idee
Freestyle rules
crosseeuuuhhh ! 
Freestyle rules
-
luukblaster
- Toeschouwer

Ok bedankt voor de reacties en ik ga weer lekker rijden
.