TimvanBeelen schreef:Beste mede Bashan rijders...
ik heb een heel irritand probleem wat ik niet op kan lossen.
Ik heb een tweedehands bashan gekocht waar het een en ander aan moest
gebeuren. Gezien mijn monteurs achtergrond geen probleem.
Zo heb ik de fusee's vervangen, remblokken, fusee lagers, achterrem speling
opgelost, nieuwe luchtfilter, nieuwe benzine tank + slangen + filter, straatbandjes
+ spoorverbreders, andere knipperlichtjes etc.
Maar toen ik de bashan kocht had de vorige eigenaar er zelf handgas op gemonteerd
wat ik niet erg vond aangezien ik dit toch al graag wilde, MAAR nu staat mijn bashan
weer in elkaar en ik krijg hem maar niet afgesteld...
Als ik de choke helemaal open doe start hij perfect loopt perfect stationair en rijd goed
tot de 40 km p/u dan gaat hij stottere en zodra ik de choke dicht doe valt de quad uit...
dus wat dacht ik te weinig benzine... zodoende heb ik eerst de gasnaald op het hoogste punt
gezegt, zonder effect, hierna heb ik de standaard 86 sproeier vervangen voor een 94 zonder
effect toen een 96 zonder effect.
Ik heb met de stelschroef gespeeld zonder succes... Kortom ik krijg hem maar niet afgesteld..
Zou het uitmaken dat mijn uitlaat lekt ?
Kan iemand mij met dit probleem helpen !?!?!
timvanbeelen@gmail.com
Heeey,
Ik heb een AGM 250 die deed dat ook als de tank half leeg is begon hij te stotteren.
en met een volle tank reed hij super.
Oplossing van de tank gaat er een slang naar de kraan dan pas naar de filter en dan naar de carbu.
Dat is dus niet goed zo komt er lucht in de filter en komt er niet genoeg brandstof in de carbu.
Ik heb nu de tankt beetje slang andere filter (groter) en dan de slang op de carbu.
Ow je de tank dop is ook een probleem ik het er nu een met een gaatje zodat er altijd lucht in de tank komt
Gr. Ruud