De eerste BAJA Test-Movie!!!
ZAl het in de week makenL.D. schreef:Man, dat geluid!!! Niet normaal!!! Kom dat eens tegen als je met de fiets aant rijden bent, kdenk da je in de gracht schiet. Niemand een geluidsfragment van een originele Baja? (Hellracer?)
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
-
- Quadracer
- Contacteer:
niet lullen maar handelen kom maar op met je soundje dan hoor je wel of wij een stijve van krijgen.SlOoT schreef:Als het kan zal ik eens een geluidsfragment maken van de Dale met orginele demper, nah dan krijg je ook gelijk een stijve
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Thats da language my boy!Rik350 schreef:niet lullen maar handelen kom maar op met je soundje dan hoor je wel of wij een stijve van krijgen.SlOoT schreef:Als het kan zal ik eens een geluidsfragment maken van de Dale met orginele demper, nah dan krijg je ook gelijk een stijve
Show us what u've got ICEboy!
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
weet jij eigenlijk wel wat een stijve is slootjeSlOoT schreef:Als het kan zal ik eens een geluidsfragment maken van de Dale met orginele demper, nah dan krijg je ook gelijk een stijve
www.kicker.nl
car audio power
car audio power
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Heeft er iemand de een link naar een treffelijke player voor .mov of kan iemand conversie doen naar mpeg ? Waarom moeilijk doen ?B@ckBone schreef:Je de baja X van mezelf is bijna klaar ...
Andere CDI , Uitlaat , 12 Kg lichter gemaakt , Andere banden , stuurdemper , andere zaal , nu hem nog breder leggen en andere carb + luchtfilter steken .
En daan zijn we klaar voor 20 juni in Fouron !
Ben echt benieuwd naar de gewijzigde Baya X. Vooral het breder zetten zal een verschil maken volgens mij op de hoge Baja. Had daar toch het meeste problemen mee in Francochamps. Wordt het enkel achteras of ook voorarmen ?
BTW, 20 juni is niet Fouron maar Dalhem, zorg dat je op het juiste circuit staat
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Ja, had ik staan, maar nog niet geprobeerd
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be