Ik kom vanmiddag wel ff proberen, dan zit ik toch in de buurt...
Livin' On The Edge Is A Way Of Life...
Yamaha Raptor 700 SE 2008 Yamaha Raptor 660 2005 Honda TRX400ex 2000 KTM 525XC ---> Ride It, Like Ya Stole It! To Do List: Buy a CAN AM RENEGADE 1000XXC
je laat een paar betonne platen gieten waarmee je een soort klein hokje maakt waar precies je quad in kan.. deze sluit je af met een extreem stevig slot of beveiligd slot en je hebt hem vast staan... en zo onopvallend mogelijk houden
Hoe meer beveiliging je plaatst, des te groter is de schade die ze aanrichten.
Als ze iets willen (maakt niet uit wat) nemen ze het toch mee.
Al was het met de revolver tot in uw slaapkamer. Een buurtbewoner ooit meegemaakt.
Nieuwe mercedes gekocht. Kwamen hem rusitg wakker maken en vriendelijk vragen achter de sleutels.
Wat kan je nog doen als ze met ne 9mm voor uw neus staan??? Bedoel maar...
boss Adly schreef:
Loeihard alarm? Wie kijkt tegenwoordig nog op als er een autoalarm af gaat. niemand dus.
Groeten!
Dan wordt je tenminste wel wakker als ze langs komen... en kom je er niet achter als ze al buiten schot afstand zijn...
zet je geit naast de quad lol dan bokt die geit hem wel eens aan de kant en dan gooi je de quad nog onder het stroo of hooibalen er langsop stapelen rond , wie normaal en daar je quad in zetten dan is die ook weg dan zie je hem niet neem niet aan dat een inbreker alle hooibaalen gaat naa zoeken
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
boss Adly schreef:
Loeihard alarm? Wie kijkt tegenwoordig nog op als er een autoalarm af gaat. niemand dus.
Groeten!
Dan wordt je tenminste wel wakker als ze langs komen... en kom je er niet achter als ze al buiten schot afstand zijn...
zet je geit naast de quad P lol dan bokt die geit hem wel eens aan de kant en dan gooi je de quad nog onder het stroo of hooibalen er langsop stapelen rond , wie normaal en daar je quad in zetten :idea dan is die ook weg dan zie je hem niet neem niet aan dat een inbreker alle hooibaalen gaat naa zoeken
Me geit ook boven op zolder zetten, kan die ze weer naar beneden beuken.
haha, is een idee, maar dan wel een hok maken van die grote strobalen, die een 500 kg stuk wegen..
Als ze iets echt willen jatten dan gebeurt dat ook , maar je kunt het voor de eenvoudige inbrekers wel lastig maken. Het beste is volgens mij nog altijd om een hond te hebben, daar zijn de meeste inbrekers wel bang voor