![Glimlach :-)](./images/smilies/icon_blij.gif)
Gtz
Kymco 300 MXU (te koop)
Kymco 500 MXU 4X4 (net gekocht)
jumpie schreef:OK, IN de uitlaat , kan je bevestigen dat dit wel degelijk zo is bij een Kymco MXU 500 ja, ik bevestig dit en euh, hoe haal ik er die uit, ik kan die toch niet openslijpen ? carbu losmaken en een beetje achteruit trekken. dan met je vinger de rondel eruit trekken. indien dit niet lukt, inlaat demonteren Kymco is 2dehands aangekocht en heeft al 1600Km, van rodage is dus geen sprake meer ...als zijn topsnelheid 100 km/u is, dan staat hij al op vol vermogen
jumpie schreef:Bolt idd vlotjes 100Km/h, dus de rondelle zal allang weg zijn, is echter me nog steeds niet duidelijk waar die zit of zat. Eerst wordt er over de uitlaat gesproken, met de rondelle al dan niet tussen cylinder en uitlaat of IN de uitlaat zelf, dan wordt er gesproken over de carbu of INLAAT..., nogal verschillend volgens mij.als je goed kunt lezen is alles duidelijk, er staat nergens carbu of inlaat, maar wel dat je de carbu moet losmaken om in de inlaat te kunnen. dit lijkt mij vrij logisch of niet ? ik werk al jaren aan kymco, je mag me alles vragen over dit merk. je woont blijkbaar niet zover van mij.
Alvast bedant voor de reactie anyway, we kunnen er alleen maar van leren,
Grtz aan alle quad liefhebbers