Beste,cyberdrone schreef:Ik heb er ook zo eentje (een 60cx), ben er zeer tevreden van, t'is echt een robuust dingetje en gebruik het ook om te wandelen en met de fiets te rijden. Ik heb er ook een touratech houder bijgekocht om zo de schokken nog meer op te vangen, en zo zit hij dus muurvast aan je stuur.
Het nadeel van dit model;
- geen touchscreen, je moet dus met de knopje leren werken en het menu, dat vergt enige aanpassing tijd, maar is voor mij niet echt een probleem geweest
- kleiner scherm
- kaarten moet je inderdaad apart aanschaffen (je kan er meerdere tegelijk op plaatsen), wat wel makkelijk is, ik heb er de gewone wegen en topografische kaart opstaan
- soms vind ik dat hij een beetje traag het scherm vernieuwd als je aan een stukje komt waar je op korte afstand een paar keer naar links - rechts moet afslaan
- kan een track opslaan en trackback functie uitvoeren (trackback staat niet op een zumo)
Voordeel;
- klein
- robuust, ben al een paar keer overkop gegaan met de fiets en het ding gaf geen kik, gewoon even afstoffen of met een nat doek erover en t'is in orde
- redelijke aankoopprijs
- werkt op 2 aa batterijen en die gaan dan ook 24hrs mee zonder enig probleem
Ik ga mezelf een garmin 60csx aanschaffen.
Ik zou hier ook een degelijke houder voor willen.
Waar heb jij de jouwe gehaald want de persoon waar ik mijn gps bestel kan deze niet leveren.
En kan je misschien een foto plaatsen van de houder gemonteerd op het stuur.