red and white raptor se :)

Laat ons watertanden met de mooiste foto's uit je collectie...
Gebruikersavatar
T_Raptor 700
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 51
Lid geworden op: do 27 nov, 2008 18:53

Re: red and white raptor se :)

Bericht door T_Raptor 700 »

en hoe heb je het gedaan dan? foto's....... :)
raptorboy
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 116
Lid geworden op: zo 25 jul, 2004 11:24
Locatie: hasselt

Re: red and white raptor se :)

Bericht door raptorboy »

voorlopig nog niks :) heb het de laatste tyd redelyk druk met het werk en als ik thuis ben heb ik geenb zin om te werken ernaan ma om ermee te ryden :) . ga er is tijd voor maken en dan zal ik zkr foto's poste
I live my life a quarter mile at a time...For those 10 seconds or less, I'm Free!
Thomaz
Quadrider
Quadrider
Berichten: 448
Lid geworden op: ma 02 okt, 2006 17:07

Re: red and white raptor se :)

Bericht door Thomaz »

Kerel ik heb onze foto's op pc staan. Ik weet niemeer hoe ik die hier op moet zetten. Is vies lang geleden. Eey ma kerel zet anders uw adres er nog bij, huisnummer, en laat de sleutels dan nog op uw quad steken. Ge weet nooit wie er mee leest he pie.

Eey ma binnekort zie ik zeker nog zo een ritje zitten. Haddig he
Yuuhuw
Gebruikersavatar
VooDoodoll
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 108
Lid geworden op: zo 18 mei, 2008 12:48

Re: red and white raptor se :)

Bericht door VooDoodoll »

ook e ferm machine :D

we zulle wel is gaan rijde als trug goei weer is.

grtz
Mijn nieuwe raptor 700 viewtopic.php?f=57&t=27395" onclick="window.open(this.href);return false;

Voor men oude project (raptor 660 ) moet je op de link clicke in de 1ste post van men raptor 700 project.

(Er kan mar 1 url in je onderschrift staan :( )
raptorboy
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 116
Lid geworden op: zo 25 jul, 2004 11:24
Locatie: hasselt

Re: red and white raptor se :)

Bericht door raptorboy »

goeiendag samen :) long time no see . het weer zit nog altyd ni zo super mee maar da zit er wel aan te komen :) ben vn plan van my een dual exhaust aan te schaffen . maar kan iemand my hier meer tips over geven : ga ik meer power kweken met een dubbele uitlaat dan met een enkele ? vind een dubbele veel schoner voor het oog en ht geluid word ook stukken beter als met een enkele denk ik .de dmc duals of de barkers staan my heel fel aan . dit dan in combinatie met een powerbox . greetz en hopelyk tot een van dees
I live my life a quarter mile at a time...For those 10 seconds or less, I'm Free!
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: red and white raptor se :)

Bericht door yamahakoppel »

met een dubbele ga je niet meer power hebben dan met een enkele ik heb met mijne dubbele FP minder koppel in de lage toeren dan met mijne originele uitlaat maar in de hoge toeren presteert hij beter

ik heb paar weken geleden met een kameraad zijne gereden had een enkele FP had meer koppel dan mijne maar de top was minder

heb ik u de zaterdag niet tegen gekomen in kermt
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Gebruikersavatar
technoflexer
Quadrider
Quadrider
Berichten: 306
Lid geworden op: di 17 okt, 2006 20:44

Re: red and white raptor se :)

Bericht door technoflexer »

hey ben jij toevallig van kermt? ik heb u hier al verscheidene keren zien paseren beestige raptor
yfz 450 ride it like you stole it
raptorboy
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 116
Lid geworden op: zo 25 jul, 2004 11:24
Locatie: hasselt

Re: red and white raptor se :)

Bericht door raptorboy »

woon in de buurt van kermt ja . da kan goed zijn kris heb u vorig weekend vrydag zaterdag en zondag gezien denk ik en was altyd met de auto verdomme :) was gy de zondag met een kameraad van u aan het rijden in stokrooie ?
btw beestige raptor die van u ! ligt laag en breed :) :buig:
I live my life a quarter mile at a time...For those 10 seconds or less, I'm Free!
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: red and white raptor se :)

Bericht door yamahakoppel »

zondag was ik in stockrooi aan het rijden ja, in de regen :p enkel oppassen dat hij niet rechtdoor gaat in de bochten omdat hij zo breed ligt vanachter en dan met die spears, komen terug goldspeed op zaterdag avond ook aan die kanten
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
raptorboy
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 116
Lid geworden op: zo 25 jul, 2004 11:24
Locatie: hasselt

Re: red and white raptor se :)

Bericht door raptorboy »

ik stond aan die octend dag en avond shop teken te doen van kom naar hier ma jullie stopte ni anders had ik mijne ook snel gehaald :) gaan we is gaan sm meeting regelen ? morge gaan thomaz en ik rijden geen zin om mee te gaan tegen 4-5 uur greetz
I live my life a quarter mile at a time...For those 10 seconds or less, I'm Free!
raptorboy
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 116
Lid geworden op: zo 25 jul, 2004 11:24
Locatie: hasselt

Re: red and white raptor se :)

Bericht door raptorboy »

kunt g my ok is pm'en wa u achteras gekost heeft want dit gaat er ook ng zowieso opkomen . ligt nu vanachter iets smaller als vanvoor en trekt fel spoor nu
I live my life a quarter mile at a time...For those 10 seconds or less, I'm Free!
Patje88NL
Quadrider
Quadrider
Berichten: 334
Lid geworden op: ma 04 mei, 2009 18:20
Locatie: Winschoten

Re: red and white raptor se :)

Bericht door Patje88NL »

mooie raptor heb je! :applaus: :applaus:
raptorboy
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 116
Lid geworden op: zo 25 jul, 2004 11:24
Locatie: hasselt

Re: red and white raptor se :)

Bericht door raptorboy »

merci merci :) ben er nog altyd even verliefd op :) ff een dipje gehad ma is terug grote liefde tussen my en mn beest :)
I live my life a quarter mile at a time...For those 10 seconds or less, I'm Free!
raptorboy
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 116
Lid geworden op: zo 25 jul, 2004 11:24
Locatie: hasselt

Re: red and white raptor se :)

Bericht door raptorboy »

weet miss iemand waar ik de dmc duals kan vinden voor een goede prijs want heb al zitten zoeken en vind hem nergens op internet . greetz
I live my life a quarter mile at a time...For those 10 seconds or less, I'm Free!
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Re: red and white raptor se :)

Bericht door airwolf »

kijk is op ebay
neem gewoon ebay.be
neem als zoekopdracht raptor 700
enter en dan links heb je een kadertje daar klik je op direkt kopen en dan iets lager op wereldwijd
en dan moet je die normaal gezien vinden
Plaats reactie