 
  
 
  



 
  

 
  

 
  



 
 Helemaal met je eens!!!tim1988 schreef:Ikzelf heb een raptor 700.
Maar hier thuis hebben we nog een grizzly 700 waar ik ook al heel dikwijls mee gereden heb.
Driften gaat wel met een grizzly maar enkel op onverhard in 4x2.
Met die grizzly heb ik al veel weg geweest.
Ik dacht een tijd terug ook om in plaats van deze raptor een grizzly te kopen maar heb dit toch niet gedaan.
Gewoon omdat een 4x4 echt vele zwaarderen groter is.
Dit stoort bij de offroadritjes dat ik doe.
Ik rij vaak over stukken rots enzo waar ik met mijn raptor naar boven schiet en waar ik dan met de grizzly moet oppassen om niet te kantelen of kappen te beschadigen.
De voordelen zijn dan weer.
Zeer comfortabel (zadel,zithouding) je word er minder moe op.
Je kan meer in je zadel blijven zitten op hobbelig terrein.
manouvreren doet een grizzly 700 enorm goed vanwege het EPS systeem.
Grote benzinetank.
Je kan er alles opzwieren dat je maar wilt.
Een aantal waterdichte opslagruimtes standaard voorzien.
Bij ons staat er zo'n bak op achteraan met een duozit.
Deze is zeer comfortabel zelfs verwarmde handvaten enzo achteraan.
Wel vind ik dat je als duo teveel wind pakt.
En het stoord meer voor de rijder omdat het de duo ver naar achteren zit en het topgewicht te zwaar word.
Ook vind ik dat deze bak stoord bij het terreinrijden.
Ik rij vaak door hele smalle weggetjes, daar blijft die bak al wel eens steken achter takken enzo.
Ik zou mijn raptor niet willen omruilen omdat ik te sportief rij en de wendbaarheid zo goed vind.
Maar wil je de sportiviteit achter je laten en voor puur comfort gaan dan kies je weer de grizzly.
Het blijft natuurlijk een persoonlijke keuze.


Ik ga met mijn raptor ook door echte modder ze.Boncari schreef:Helemaal met je eens!!!tim1988 schreef:Ikzelf heb een raptor 700.
Maar hier thuis hebben we nog een grizzly 700 waar ik ook al heel dikwijls mee gereden heb.
Driften gaat wel met een grizzly maar enkel op onverhard in 4x2.
Met die grizzly heb ik al veel weg geweest.
Ik dacht een tijd terug ook om in plaats van deze raptor een grizzly te kopen maar heb dit toch niet gedaan.
Gewoon omdat een 4x4 echt vele zwaarderen groter is.
Dit stoort bij de offroadritjes dat ik doe.
Ik rij vaak over stukken rots enzo waar ik met mijn raptor naar boven schiet en waar ik dan met de grizzly moet oppassen om niet te kantelen of kappen te beschadigen.
De voordelen zijn dan weer.
Zeer comfortabel (zadel,zithouding) je word er minder moe op.
Je kan meer in je zadel blijven zitten op hobbelig terrein.
manouvreren doet een grizzly 700 enorm goed vanwege het EPS systeem.
Grote benzinetank.
Je kan er alles opzwieren dat je maar wilt.
Een aantal waterdichte opslagruimtes standaard voorzien.
Bij ons staat er zo'n bak op achteraan met een duozit.
Deze is zeer comfortabel zelfs verwarmde handvaten enzo achteraan.
Wel vind ik dat je als duo teveel wind pakt.
En het stoord meer voor de rijder omdat het de duo ver naar achteren zit en het topgewicht te zwaar word.
Ook vind ik dat deze bak stoord bij het terreinrijden.
Ik rij vaak door hele smalle weggetjes, daar blijft die bak al wel eens steken achter takken enzo.
Ik zou mijn raptor niet willen omruilen omdat ik te sportief rij en de wendbaarheid zo goed vind.
Maar wil je de sportiviteit achter je laten en voor puur comfort gaan dan kies je weer de grizzly.
Het blijft natuurlijk een persoonlijke keuze.
wil je sportief rijden: sportquad
wil je comfortabel rijden of door de echte modder: utility
Kun je niet kiezen, neem dan een combinatie zoals de renegade, wolverine oid