nu ok nog de vraag is of je specifiek een YZ moet kopen van bouwjaar '05 tot '09 of past een '81 er ook in?
you're comments

blaster blok = 20PKGoochie schreef:Hmm dat een blok trilt snap ik, maar een blaster blok trilt toch net zo als een yz blok?
waarschijnlijk zal je t een en ander aan je schertsplaten aan moeten passen, en denk ook je achterbrug waar t blok tussen valt.. maargoed, proberen lijkt me een goede optie, heb niet gehoord dat het precies past.
En anders eerst meten en de ophangpunten vergelijken met dat yz blok...

uit 1 cilinder!raptor350 schreef:
blaster blok = 20PK
yz 250 blok = 45PK
Yz blok maakt ook veel meer toeren dan een blaster blok , dus de trillingen zijn veel intensiever
Als je niet de nodige aanpassingen doet aan je blaster frame , zal het niet lang heel blijven met zo'n krachtbron in
raptor350 schreef:blaster blok = 20PKGoochie schreef:Hmm dat een blok trilt snap ik, maar een blaster blok trilt toch net zo als een yz blok?
waarschijnlijk zal je t een en ander aan je schertsplaten aan moeten passen, en denk ook je achterbrug waar t blok tussen valt.. maargoed, proberen lijkt me een goede optie, heb niet gehoord dat het precies past.
En anders eerst meten en de ophangpunten vergelijken met dat yz blok...
yz 250 blok = 45PK
Yz blok maakt ook veel meer toeren dan een blaster blok , dus de trillingen zijn veel intensiever
Als je niet de nodige aanpassingen doet aan je blaster frame , zal het niet lang heel blijven met zo'n krachtbron in