YZ motor -> Blaster
YZ motor -> Blaster
sommige zeggen dat hij past andere zeggen dat ie niet past?!
nu ok nog de vraag is of je specifiek een YZ moet kopen van bouwjaar '05 tot '09 of past een '81 er ook in?
you're comments
nu ok nog de vraag is of je specifiek een YZ moet kopen van bouwjaar '05 tot '09 of past een '81 er ook in?
you're comments
Re: YZ motor -> Blaster
passen zal hij min of meer doen maar ik vermoed dat je je steunen en uitlaat toch zult moeten aanpassen
- raptor350
- Quadracer
Ja , hij zal niet 100% dezelfde steunen hebben dan een blaster. je zult hier en daar moeten lassen.
maar idd, een yz250 blok past wel in een blaster kader.
En uitlaat zal je het best opmaat laten maken
Het grote "probleem" zijn de trillingen die het blok produceert , moet je rubbers ofzo monteren tussen je steunen en blok.
Anders trilt je hele frame gewoon krom en scheef
maar idd, een yz250 blok past wel in een blaster kader.
En uitlaat zal je het best opmaat laten maken
Het grote "probleem" zijn de trillingen die het blok produceert , moet je rubbers ofzo monteren tussen je steunen en blok.
Anders trilt je hele frame gewoon krom en scheef
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
Hmm dat een blok trilt snap ik, maar een blaster blok trilt toch net zo als een yz blok?
waarschijnlijk zal je t een en ander aan je schertsplaten aan moeten passen, en denk ook je achterbrug waar t blok tussen valt.. maargoed, proberen lijkt me een goede optie, heb niet gehoord dat het precies past.
En anders eerst meten en de ophangpunten vergelijken met dat yz blok...
waarschijnlijk zal je t een en ander aan je schertsplaten aan moeten passen, en denk ook je achterbrug waar t blok tussen valt.. maargoed, proberen lijkt me een goede optie, heb niet gehoord dat het precies past.
- raptor350
- Quadracer
blaster blok = 20PKGoochie schreef:Hmm dat een blok trilt snap ik, maar een blaster blok trilt toch net zo als een yz blok?
yz 250 blok = 45PK
Yz blok maakt ook veel meer toeren dan een blaster blok , dus de trillingen zijn veel intensiever
Als je niet de nodige aanpassingen doet aan je blaster frame , zal het niet lang heel blijven met zo'n krachtbron in
-
- Quad Expert
- Contacteer:
uit 1 cilinder!raptor350 schreef:
blaster blok = 20PK
yz 250 blok = 45PK
Yz blok maakt ook veel meer toeren dan een blaster blok , dus de trillingen zijn veel intensiever
Als je niet de nodige aanpassingen doet aan je blaster frame , zal het niet lang heel blijven met zo'n krachtbron in
is er veel onderhoud aan zow'n blok?
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
raptor350 schreef:blaster blok = 20PKGoochie schreef:Hmm dat een blok trilt snap ik, maar een blaster blok trilt toch net zo als een yz blok?
yz 250 blok = 45PK
Hmm, maar dan nog zit er een balansas in..
Alleen door het gewicht van het hele krukas/balansas gebeuren zullen centripitale krachten wel iets groter zijn, maar valt relatief gezien mee zo uit m'n hoofd.. zal het voor de lol is ff nakijken.
En een yz blok hangt origineel toch ook niet in rubbers?
Maar corrigeer me als ik dat mis heb.. ben niet zo van de 2wielers...
vermitsde yz geen balance as heeft moet je met rubbers werken!
wij hebben hier ook een crossmoto blok yz250 in een quad en zonder rubbers trilt als gek!
wij hebben hier ook een crossmoto blok yz250 in een quad en zonder rubbers trilt als gek!
- raptor350
- Quadracer
Tja , het is een full crossmoto hé een yamaha yz 250 ...
Zuiger , membraan kleppen enzo op tijd vervangen en dan valt dat allemaal zeer goed mee
Zuiger , membraan kleppen enzo op tijd vervangen en dan valt dat allemaal zeer goed mee