Chinaquad vs quadformbenelux

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
danny_metall
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Re: Chinaquad vs quadformbenelux

Bericht door danny_metall »

Zou nog niet de stoep durven af terijden met zo'n chineesje..,
laat staan een Ramp op terijden.. denk dat ie breekt voordat je AiRTiME hebt :duimlaag: !!!!!!

sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

danny_metall schreef:Zou nog niet de stoep durven af terijden met zo'n chineesje..,
laat staan een Ramp op terijden.. denk dat ie breekt voordat je AiRTiME hebt !!!!!!

1ste meter ramp en de wielen halen je al in he :lol: :lol:

enjha dat ze anderen mensen afkraken vind ik niet goed , je gaat geen namen noemen , doen wij toch ook niet over hun :verymad: gaa niet iemand zijn naam op een anders forum zetten :roll: beetje onzin , maarjha het is altijd het zelfde met die chineese quad rijders , die hebben gewoon geen manier , er zijn zeker die geven anderen gelijk en zijn normaal niet iedereen van die chineese zijn zoo maar 70% wel helaas :verymad:
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
hardcorechaam
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door hardcorechaam »

vrijheid van menings uiting is er volgens mij nog steeds in dit land? en als wij (mensen van chinaquad.nl) iets vinden mogen wij dat best zeggen :D sommige van jullie zijken onze chinese quads af, dan zullen wij ook wel het recht hebben om jullie af te zijken :D

btw: jump van 3 meter houdt ie :D bij de 4 meter begon wel iets de klappen maar dat kan iedere quad hebben.
hardcorechaam
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door hardcorechaam »

hardcorechaam schreef:vrijheid van menings uiting is er volgens mij nog steeds in dit land? en als wij (mensen van chinaquad.nl) iets vinden mogen wij dat best zeggen :D sommige van jullie zijken onze chinese quads af, dan zullen wij ook wel het recht hebben om jullie af te zijken :D

btw: jump van 3 meter houdt ie :D bij de 4 meter begon wel iets de klappen maar dat kan iedere quad hebben.
btw opnieuw: je kunt me van het forum af schoppen maar zal het nut er niet van in zien, als jullie problemen hebben met de quad zal ik ook kijken of ik een oplossing weet en zal die ook zeker delen met iedereen, ongeacht wat voor quad :) kep respect voor iedereen zolang iedereen bereid is om ook respect voor de chineesjes op die forum te hebben :D
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

ken iemand die reclamen van nerderland word steeds assosaler :idea: ( sorry als niet goed geschreven is )

sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

hardcorechaam schreef:
hardcorechaam schreef:vrijheid van menings uiting is er volgens mij nog steeds in dit land? en als wij (mensen van chinaquad.nl) iets vinden mogen wij dat best zeggen sommige van jullie zijken onze chinese quads af, dan zullen wij ook wel het recht hebben om jullie af te zijken

btw: jump van 3 meter houdt ie bij de 4 meter begon wel iets de klappen maar dat kan iedere quad hebben.
btw opnieuw: je kunt me van het forum af schoppen maar zal het nut er niet van in zien, als jullie problemen hebben met de quad zal ik ook kijken of ik een oplossing weet en zal die ook zeker delen met iedereen, ongeacht wat voor quad :) kep respect voor iedereen zolang iedereen bereid is om ook respect voor de chineesjes op die forum te hebben
zeker zoo lang hun ook respect voor ons hebben , en wie heeft gezecht dat iemand jou van forum het forum duwt ?? iedereen heeft een quad dus mag ook iedereen hier zich aan melden , daarom heet het ook quadforumbenelux

tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

hihi, gaan we hier ook al weer ruzie maken? :D
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
dieseltank
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door dieseltank »

ooooh neee geen ruzie

laten we er normaal over kunnen discusieren! :x
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}

somthing comming soon...:roll:
QUADLOOS :shock: ( op 't moment)
tomas
Quadrider
Quadrider

Bericht door tomas »

enjha dat ze anderen mensen afkraken vind ik niet goed , je gaat geen namen noemen , doen wij toch ook niet over hun :verymad: gaa niet iemand zijn naam op een anders forum zetten :roll: beetje onzin , maarjha het is altijd het zelfde met die chineese quad rijders , die hebben gewoon geen manier , er zijn zeker die geven anderen gelijk en zijn normaal niet iedereen van die chineese zijn zoo maar 70% wel helaas :verymad:[/quote]

waar haal jij deze cijfers vandaan als ik vragen mag ???
kees
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door kees »

hardcorechaam schreef:vrijheid van menings uiting is er volgens mij nog steeds in dit land? en als wij (mensen van chinaquad.nl) iets vinden mogen wij dat best zeggen :D sommige van jullie zijken onze chinese quads af, dan zullen wij ook wel het recht hebben om jullie af te zijken :D

Je moet wel een reden hebben om af te zeiken.
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
JBX
Quadrider
Quadrider

Bericht door JBX »

Iedereen koopt wat in zijn budget past en alle quadrijders zijn welkom hier!
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
steve
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door steve »

dit heb ik even gekopieerd uit het chinese forum, lees onderstaande aandachtig :lol: >>>>>>>>>>>>>>

hahahahaha ik ben bang dat ze me dan van het forum gooien(heb eindelijk een gezellig forum gevonden).................................
..........OK dan..........ik probeer het netjes te formuleren.
i.p.v. dat hij het geld wat hij in zijn Quad had gestoken nou eens naar de vrouwtjes van plezier had gebracht ,Dan had hij ooit eens een sexueel hoogtepunt behaald met de handen achter zijn hoofd i.p.v. aan zijn jonge heer.
Maar een vrouw als in dit onderwerp treffen zou geen probleem moeten zijn in een corvette.
Worden ze eigenlijk nog geleverd zonder vossestaart aan de antenne,zonder el caponne zonnebril of rood leer.
Toen we het over de "fiberglass" carroserie hadden van de sjonnie ketel in Kwestie,vergeleek ik zijn amerikaan met een grote tupperware mand.

hierna werdt het gesprek beeindigt.
Misschien moet ik hem eens smsn.
pilsje pikken op het terras,ik met mijn vrouw,hij met zijn moeder.
Heb thuis nog 2 17" tsw hockerheim wielen voor oma haar rollator liggen:lol:

Het blaster manneke is 17 jaar geloof ik.
Volgend jaar mag hij zijn bromfiets certifikaat inleveren en zet hij de eerste stapjes in de grote mensen wereld.
welkom in de wereld van belasting,verzekering,hypotheek,gas,water en licht,gemeentelijke belasting,onroerendgoed belasting,brandstof voor je aanstaande 2.0 16V(voor de duidelijkheid.....2.0 staat voor 2000cc en dus 10 yamaha blasters).

Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om de rest van je leven in een zeecontainer door te brengen(zo een vette met hyundai,sealand,mearsk of evergreen erop gekalkt.)
je kan dan een raptor en een r1 rijden..................................oeps....heb ik hem op ideën gebracht?

zomaar een stukje uit het chinese forum???maar er wordt niet afgezeikt bij jullie he? :lol: :lol:
en mensen wat maakt het nou uit welke quad je hebt, als je maar PLEZIER hebt toch :D
Laatst gewijzigd door steve op zo 02 aug, 2009 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK

http://www.swracing.nl

Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets

Kijk ook eens bij

www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

tomas schreef:enjha dat ze anderen mensen afkraken vind ik niet goed , je gaat geen namen noemen , doen wij toch ook niet over hun :verymad: gaa niet iemand zijn naam op een anders forum zetten :roll: beetje onzin , maarjha het is altijd het zelfde met die chineese quad rijders , die hebben gewoon geen manier , er zijn zeker die geven anderen gelijk en zijn normaal niet iedereen van die chineese zijn zoo maar 70% wel helaas :verymad:
waar haal jij deze cijfers vandaan als ik vragen mag ???[/quote]

mensen van het forum's en die ik persoonlijk ken .

tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

steve schreef:
mensen wat maakt het nou uit welke quad je hebt, als je maar PLEZIER hebt toch :D
helemaal mee eens :bier:
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

kijk eens, nog een voorbeeld van chinaquad om op te volgen dus jongens laat het aub. met rust en respecteer iedereen, chinese quad of niet.
kraak niet zoo af op anderen mensen
Uhm waarom gaan jullie opeens anderen forum's afkraken ?? het is toch ook een quadforum .
enja anderen mensen aftegaan kragen vind ik persoonlijk niet goed. ( mening he )
waarom doen jullie zoo wat , wat voor een haat hebben jullie op bijvoorbeeld dieseltank ?? het is gewoon een gebruikers naam .

dus gaa niet zoo over anderen oordelen die je niet eens kent .
en laat alle quadrijders hun eigen gang gaan iemand heeft nu een maal meer geld als de rest , vind je daar eens mee af

enja op het benelux forum worden veel mensen afgekraakt , helemaal mee eens , maar moeten de admins er niet voor zorgen dat het opgelost word ?? en niet jullie.
en zoo wie ik heb opgezoekt zitten ook al minstens 3 mensen van quadforumbenelux ook op dit forum.

want als ik naar berichten gaa kijken die daar worden geschreven zie ik vaker de zelfde naam ook hier tevoorschijn komen.
AfbeeldingAfbeelding
Gesloten