Chinaquad vs quadformbenelux

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
hardcorechaam
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Re: Chinaquad vs quadformbenelux

Bericht door hardcorechaam »

reden om te zeiken: misschien omdat wij hier zo nu en dan afgezeken worden?
we kunnen hier al kleine kinder over door blijven zijken. maar doe even mannen/ er zullen ook wel een aantal vrouwen zijn? onder elkaar en los die als volwassenen op :D jullie hebben ons afgezeken, wij nu jullie. staan we gelijk :)
AdlyRS
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door AdlyRS »

en afzeiken...daarmee overdijf je een beetje
we zeggen dat je er beter vanaf kan blijven omdat het troep is en daar blijf ik bij
alleen jullie gaan ook nog zeggen dat een CHINESE quad EVENGOED is als een YAMAHA (voorbeeld http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... ha#p381820" onclick="window.open(this.href);return false; 1 pagina 12 post)
en dat is niet zo en dan geef je mensen een slecht antwoord wat een aanleiding kan zijn tot miskoop en als we er iets van zeggen gebeurd het zo

ga lekker naar chinaquad .nl mij zul je er nooit zien om te helpen had je hier maar normaal moeten doen

lol los het als volwassen mannen/vrouwen op en dan ga jezelf zeggen nu staan we gelijk dat is pas kinderachtig
Laatst gewijzigd door AdlyRS op zo 02 aug, 2009 12:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn extra grote KittyCat
hardcorechaam
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

je hoeft daar ook niet te komen want je hebt geen chineese quad :D en als hier gewoon vragen zijn reageer ik daar op als ik een antwoordt weet, chinees/japans wat dan ook voor quad. :)
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

AdlyRS schreef:en afzeiken...daarmee overdijf je een beetje
we zeggen dat je er beter vanaf kan blijven omdat het troep is en daar blijf ik bij
alleen jullie gaan ook nog zeggen dat een CHINESE quad EVENGOED is als een YAMAHA (voorbeeld http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... ha#p381820" onclick="window.open(this.href);return false; 1 pagina 12 post)
en dat is niet zo en dan geef je mensen een slecht antwoord wat een aanleiding kan zijn tot miskoop en als we er iets van zeggen gebeurd het zo

ga lekker naar chinaquad .nl mij zul je er nooit zien om te helpen had je hier maar normaal moeten doen

lol los het als volwassen mannen/vrouwen op en dan ga jezelf zeggen nu staan we gelijk dat is pas kinderachtig
jongens kap er nou mee, het wordt er echt niet gezelligger op zo.
:chagarijn:
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
hardcorechaam
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

slot op deze topic, slot op de topic bij chinaquad en klaar lijkt me.
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

tjobbie schreef:
AdlyRS schreef:en afzeiken...daarmee overdijf je een beetje

jongens kap er nou mee, het wordt er echt niet gezelligger op zo.
:chagarijn:
idd!
gedraag jullie zoals volwasenen en niet zoals een bende kinderen! :verymad: :verymad:
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

De kindercreche is vanaf nu gesloten.
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Gesloten